Pazar, Şubat 06, 2022

KÜÇÜK AHŞAP TABURELER & BAHARA ADIM ADIM


























Hem kar, hem de iki haftalık sömestir tatili birleşince, evde vakit geçirmek harikulade iyi geldi. İş temposu ve evin dinamiğini aynı anda idare ettirmeye çalışmak, bedenimi, beynimi epeyce zorladı bu ara. 
Bir ara, hafif boğaz ağrısı ve burun akıntısı da başlayıp, "yine mi covid oldum" acaba diye yaptırdığım test negatif çıkınca rahatladım ve biraz istirahat ile atlattım gitti çok şükür.

Bu arada, bol bol okudum, diktim, ördüm, pişirdim vesaire.

İkea kumaşım vardı, lamba şapkası yapmıştım. Severim dallı, güllü, çiçekli biliyorsunuz:) kalan parçadan da şöyle bir mayalama ve ya tas bonesi yaptım. (Hamur karıştırma kabının üzerindeki) Çok güzel oldu, bir kaç tane de daha yaparım ben bundan:)

Ahşap işlerine de biraz vakit ayırdık, 3 tabure, 2 raf çıktı aradan. Bir de ahşap çek-as var.

Bu fotoğraflarda gördüğünüz ahşap tabureler satılık. Şimdilik letgo ve dolap uygulaması üzerinden satış yapmaya başladık.

İlgilenen olursa detayları için: @wood_cutters_by_mt hesabından ve ya benim instagram hesabımdan mesaj atabilirsiniz.

Blogta görüpte beğendiğiniz tüm ahşapların birebir aynısını sipariş verebilirsiniz bu arada.


Herkese önce sağlık, sonra huzur dolu bir hafta diliyorum.

Sağlıcakla,

Emel






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder