Cumartesi, Şubat 12, 2022

DUYURU


Değerli Arkadaşlar,

@inspirationsathome isimli instagram hesabım, kötü niyetli bazı kişi ya da kişiler tarafından çalınmıştır.

Dünden beri, sayfamdan, insanları kandırıp, dolandırmak suretiyle uygunsuz içerikli paylaşımlar yapıyorlar.

Gerekli tüm yazışmaları  ve yasal sorumluluklarımızı instagram üzerinden yaptık, yapıyoruz ancak e-posta ve telefon numaralarımı da değiştirdikleri için süreç biraz uzuyor. Onlar yayın yapmaya devam ediyor.

Hesabımı kurtarmayı geçtim, kimseyi mağdur etmesinler diye buradan da paylaşıp sizleri de bilgilendirmek istedim.

Aman ne olur sakın para yatırıp, kredi kartı bilgilerinizi paylaşmaya kalkmayın.!

O yayınları yapan  ben olmadığım gibi, yayınladıkları hikayelerde yer verdikleri isimler ve işbirliği içinde oldukları kişilerler ile kesinlikle bağlantım yoktur, tanımıyorum. 

Üzülerek, tüm uyarılara rağmen, oluşabilecek mağduriyetlerden sorumlu olmadığını da bildirmek isterim.

Bu süreçte, desteğini ve yardımlarını esirgemeyen bütün arkadaşlarıma, can-ı gönülden, sonsuz teşekkürlerimle,

Emel







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder