Pazar, Ekim 13, 2019

KASIMPATI & İKEA PEMBE YASTIK KILIFI




















Sonbaharın en güzel çiçeklerinden biri Kasımpatı.
O kadar çok rengi vardı ki Ali abi de,  elim pembeye gitti, sarısında aklım kaldı, beyazının saçlarını okşadım, mürdüm renginin yaprağını.

Sonra ikea'nın fırsat reyonuna uğradım, tesadüfen soft pembe, keten bir yastık kılıfı düştü elime. Etiketinde, "teşhir ürünüdür" diyor, indirim %50 yazıyor. Altın buldum sanki. 
Tertemiz, hasarsız, düğme yerinde fiyonk var. Çok zarif.
Aldım geldim, yıkadım taktım yastığa. 
Koltuğa uzanıp, milyon kere baktığım halde, her baktığımda sanki ilk defa bakıyormuş gibi keyif aldığım "christina strutt'un vintage chic" kitabını da açınca önüme, "en güzel hafta sonu budur", "ev gibisi yok", "evim-evim güzel evim" gibi sözler, kendiliğinden dolaşıveriyor insanın kafasında.

Mutlu haftalar,

Emel










12 yorum:

  1. Ferah temiz gizemli ve pembe bor yayın olmuş ellerinize sağlık,balkonun görüntüsü veni mest etti❤
    Jaluzi perdeler gözüme takıldı bir de,bizim evde de var temizliği çok zor geliyor bana her hangi bir öneriniz var mi?
    Nasıl temizliyorsunuz?
    Sevgiler🌟

    YanıtlaSil
  2. Ahşap jaluziler tozu fazla barındırmıyor. Sizinkilerde ahşap mı? Bunları ikedan almıştım. 15 senesi rahat var. İkea artık gerçek ahşap ürünleri kısıtlı üretiyor. Temizliğini çok nadir, hafif nemli bez ile tek tek aralarını silerek yapıyorum. Çok rahat kullanımı, ucuz bulsam bütün salonu ve yata odasını ahşap jaluzi yaparım. Hem güneşlik vazifeside görüyor. Teşekkürler yorumunuz için.

    YanıtlaSil
  3. Sonbaharın en güzel renkleri ile o havayı soludum sayende..
    Güle güle kullan pembiş yastığını, kasımpatını da güle güle büyüt emelim.

    YanıtlaSil
  4. Pembiş çiçeklere bayıldım bittim.
    Bir ferah nefes gibiydi evin yine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonbaharda pembelere takmak bende ki:) her yer sarıya bürünmüşken:) çok teşekkürler kadriyecim.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ne çok ihtiyacımız var epey zamandır, iç açmaya, içimizi açan haberlere, detaylara, sözlere. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Ay o balkona bin kalp :) Hepsi güzel karelerin o ayrı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar minik ki. Ama benim için salon salomanje:) sağol esencim.

      Sil