Pazar, Ekim 20, 2019

ARMUTLU KEKTEN ROL ÇALAN YATAK ÖRTÜSÜ



















Havalar serinledi. Balkonda hafta sonu kahvaltıları ve çay saatleri bir daha ki seneye kısmetse. Biraz toparlamam gerekiyor etrafı ama çiçeklerim hiç açmadığı kadar açıyor, çoştukça coşuyor. Ellemiyorum. 
Onlar keyifli ben mutlu.
Pazarda bir adam keşfettim. Yatak örtüleri satıyor shabby-chic. Pamuklu ve dokusu çok kaliteli.
Çiçekleri, gülleri, pembeleri, yeşil renkleri ile o kadar güzeller ki bir tane battal boy aldım, 50 lira verdim. Mağazalarda bu paraya zaten alamam. Alsam bu kadar büyüğünü hiç bulamam.
Şimdilik ince yorgan gibi üzerimize alıyoruz yatarken. 
Kek tarifi verecektim, Armutlu.
Yatak örtüleri rol çaldı.
Neyse fotoğrafın üzerine yazdım. 
çıktı alıp, dolap üzerine asmalı.
Çayı demleyip, yatak örtüsünün altında, tarçın ve armutun bir araya gelişinin o anlatılamaz lezzetini mutlaka tatmalı.

Mutlu haftalar

Emel










2 yorum:

  1. Çiçek çiçek evine çok yakışmış, çok şık..Ben de pazarlardan ne hazineler bulurum, bakmayı bileceksin, tarzını bileceksin..Yaş aldıkça, kendini tandıdıkça daha mı kolay oluyor ne aradığın hazineyi şıp diye bulup çıkarıp eve taşıyıvermek? Örtü şık, ama armutlu kek de şıklıkta ondan geri kalmıyor, ellerine sağlık..Ben de basıp assam mı? Blog kardeşliği adına? :))

    YanıtlaSil
  2. en şahanesi blog kardeşliği:) Kekte, örtüde bahanesi olsun Elifciğim. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil