Cumartesi, Temmuz 20, 2019

YENİ PAZAR ARABAM RİZE'DEN












Karadeniz'in her şeyi güzel. 
Doğası, insanları, havası, yemekleri, yaylaları.
İnstagram da, hemen hemen, karadeniz ile ilgili tüm hesapları takip ediyorum. Heyecan ve mutluluk veriyor bana, çok seviyorum.
Bu yaz bir "Rize-Çamlıhemşin yaparız kısmetse" dedik ama olmadı.

Gidemedik ama "pazar arabam" Rize'den geldi.
Moyy Atölye (@moyyatolye) uzun zamandır takip ettiğim bir hesap. Çok güzel yerel, eskinin yeni hali ürünleri var. Sepetler, doğal dokularda ev tekstili, süpürgeler, şamdanlar, bez çantalar v.s 

Geçen salı günü, bu sepeti internet üzerinden sipariş verdim, bu sabah geldi. Şimşir ağacından tekerlekleri var ve istanbul'un engebeli yolları için ideal sağlamlıkta. 
Sanırım bu işi yapan tek bir usta kalmış Rize'de ve günde sadece 2 sepet yapabiliyor. Bu nedenle,
sipariş verildiğinde biraz beklemek gerekebilir. Stok durumuna göre kargo yapıyorlar.
 Son derece zor ve meşakatli bir iş. 
Yapan ustanın ellerine sağlık.

Bana da pazar yolları şen ola o halde:)

Mutlu haftalar

Emel
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder