Perşembe, Temmuz 04, 2019

YAZ IŞILTISI






















İğde, Adaçayı çiçeği, sarı kır çiçeği, gül. Hepsi balkonumda bu yaz açanlar. Minik iğde ağacımın yapraklarını ve çiçeğini kurutup kışın çay gibi demliyorum. O soğuk, sert havalarda, bu güzelim bahar kokusu, ara sıra acıyan boğazıma iyi geliyor mu bilmiyorum ama ruhuma çok güzellikler kattığını biliyorum.
Adaçayının çiçeğinin bu kadar güzel olduğunu biliyor muydunuz mesela?
Ya o güzelim yabani sarı kır çiçekleri?
Beyaz gülün o sade mis kokusu?
Hepsi ama hepsi yaşam enerjisi. Ruhumu besleyen en şifalı, en can veren oyalanmalarım benim.

Bir de madame coco'nun seri sonundan bir çarşaf almıştım, eflatun, çiçekli, battal boy. Eskimiş, kapitone yatak koruyucumun üzerine diktim onu. Yazlık yorgan gibi oldu. Koltuk ve ya divan örtüsü olarak ta kullanırım. Zaten böyle şalaş, çiçekli dokuları oldum olası çok severim. Yargıcı da çok pahalıydı bu divan örtüleri, bana 12 liraya mal oldu:)

Biraz ara verdim bloğa ama fotoğraf çekmeye asla:)
Yazın tadını Allah nasip ederse doya doya çıkarmak istiyorum. Şimdi tatil zamanı. Ara ara gene buralarda olurum.

Mutlu bir yaz, sağlıkla, güzelliklerle.






1 yorum: