Pazar, Mart 31, 2019

SADELİK ÇİÇEKLERLE DAHA GÜZEL
















Farkettim de, çiçeksiz neredeyse bir tek fotoğrafım bile yok. 
Evler,  en sade, en yalın, en doğal hallerini bence çiçeklerle tamamlıyor. 
Ruh veriyor, konuşuyorlar evin içinde, durdukları köşede, pencerede, vazoda, ahşap kasede.
Bahçeli eve geçince söz verdim kendime, bunlardan binlercesini dikeceğim o güzelim geniş toprağa ve hepsi ile tek tek sohbet edip, öpüp koklayacağım aynen şimdi şu "dar alanda" yaptığım gibi.

Sevin.
Her şeyi, herkesi.
Hayat sevince, "çiçeklerle, çocuklarla ve çalışınca" güzel!
(benim üç "Ç" kuralım)
Emel






3 yorum:

  1. Üç Ç kuralınız çok güzelmiş , her şey sevgi ile başlıyor zaten ...

    YanıtlaSil
  2. Çooook güzel fotolar...cümleler... Üç "Ç"ye bayıldımmm. Bundan sonra benim de üç "Ç" kuralım var, böyle biline... Sevgiler Sema

    YanıtlaSil
  3. Demiştim sana "o iş bende" diye ve görüyorum ki sen de başardın :) Baharımız kutlu olsun Emel :)

    YanıtlaSil