Pazar, Nisan 07, 2019

HAYALİMDEKİ EVİN SULU BOYA HALİ & TUZLU PASTANE KURABİYESİ

















Pintereste bakınırken, bu suluboya ile yapılmış  resime, hızlıca baktım geçtim, durdum bir daha baktım geçtim, hızlıca geri alıp bir daha baktım ve öylece kaldım.
Bir an içine daldım ve bu sefer uzun süre çıkamadım.
Hani hep diyorum ya, bahçeli bir ev. 
İçinde biz, bahçesinde tavuklar, kuşlar, arılar, çiçekler, kardelenler, manolyalar, leylaklar, sümbüller, nergisler, ağaçlar, köpekler, keçiler...
İşte bu o.
Eski çerçeveler buldum beyaz sandığımda. İçine yerleştirdim, koydum başucuma.
"Bir resim insanı nasıl bu kadar mutlu edebilir" adlı çalışma aslında.
Kim yaptıysa, elleri dert görmesin.
Bu bana uzun bir süre gider nasılsa.

Tuzlu Kurabiye:

125 gram tereyağ
1 çay bardağı sıvı yağ
1 yumurta (beyazı içine, sarısı üzerine)
1/2 Türk kahvesi fincanı ile sirke
1 yemek kaşığı mahlep
2 yemek kaşığı pudra şekeri
1 çay kaşığı tuz
Kabartma tozu
üzerine çörek otu-susam (çörek otundan içine de koydum)
Tam buğday unu (yumuşak ele yapışmayacak kıvama gelene kadar)

Hepsini karıştırıp, istediğiniz şekillerde / 180 derecede 20-25 dakika.

Mutlu haftalar









3 yorum:

  1. Beyaz badanalı, tek katlı, bahçeli bir ev.. ahh ahh, diyorum! anladın sen dostum :) hissediyorum yakın zamanda olacak inşallah

    YanıtlaSil
  2. Hayalindeki evin biran evvel gerçek olması dileğimle,
    öpüyor ve mutlu haftalar diliyorum..

    YanıtlaSil