Pazar, Kasım 12, 2017

ESKİ EMAYE TEPSİ BOYAMA






















Ihlamur ve Adaçayı benim rengim.
Bir de hardal var, hardal rengi.
"Duck egg blue" dedikleri var.
Mint var.
Bayılıyorum.
Beyazdan sonra en sevdiğim renkler.
Her yeri bu renklere boyayabilirim.
Bahçeli evimin kapısını "duck egg blue" yapacağım mesela.
Pencereleri de hardal sarısı.

Evi biz yapacağız anlaşıldı.
Gözlerime perde indi, mevcut evleri görünce, 
"katsız ev" kalmamış Ege'de!
Her yer dubleks, tripleks.
Ne meraklıyız yüksek katlı, kocaman evlere.
Sığamıyoruz sahiden 150-200 metrekarelere.

Emaye tepsiyi, bu yaz Kıbrıs'tan aldığım adaçayı ve Ihlamur renklerine boyadım. 
Çok işçilik aramayın.
Ben kusur severim.
Gelişi güzel boyadım, plan yapmadan.
Sonra da nereye koyacağımı bilemedim ki burası en zorlayan kısımdı:)
Duvara da astım,
Metal ayaklıkla büfenin üzerine de koydum.
En son gördüğümde, salondaki sehpanın üzerinde, içinde mumlar vardı:)

Mutlu kalın.

Sevgiler

Emel












20 yorum:

  1. Nice job!

    My new bog...
    https://dinamighty.com/

    YanıtlaSil
  2. Duck egg blue ve french grey benim favorilerim de:) Çok doğal bi tabak olmuş bu Emel'cim, tam da sana yakışan cinsten,ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel fotoğrafları hep siz mi çekiyorsunuz? Ne güzel renkler ne güzel bir tepsi...

    YanıtlaSil
  4. Her şey yine güzel , çok güzel!
    Evi birlikte yapalım komşu olalım , müteahhit işi evler arsa payı nedeniyle hep çok katlı Emel’im , ben de in çık- in çık bıktım , tek katlı minnak ama bahçeli bir ev istiyorum. Malum nüfus kalabalık bizim evde .
    Kocaman öptüm seni zevkli kardeşim benim!

    YanıtlaSil
  5. Nilgünüm, arsa bakıyoruz 350-400 m2 yeterli. Evler feci durumda. Kibrit kutusu gibi. Şekilsiz, kullanışsız. Tek katlı bahçeli evler oturulacak durumda değil. Yıkıp yeniden yapmak lazım, çok masraf. En iyisi arsa alıp gönlüne göre ufak bir ev, geniş bahçe. Foça,urla, seferihisar tarafları fiyatlar konusunda uçmuş. Zaten doğru düzgün evde yok.
    Zeytineli duydun mu? Çeşme yakınlarında. Bir göz at sende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koşullar oluşmuş gelin Datça'ya.. komşuluğumuz çoğalsın. biz Datça merkezde minik ama 3 katlı bir evdeyiz, merdivenlerle ilişkim sorunlu hal aldı. Datça - Kızlan köyüne tek katlı 70 m2 2 oda minik bir eve geçiyoruz. evi biz yaptırıyoruz. özellikle minik ve düz ayak, kısmetse mayıs gibi taşınacağız. kızlan köyüne de bi bakıverin sevdiğim kadınlar.

      Sil
  6. Yine harika, hep harika. ellerinize sağlık Emel ablacım.

    YanıtlaSil
  7. Aslında emaye tepsinin ilk hali de güzelmiş.:) Elinize sağlık. Bütün paylaşım baharı anımsatıyor, ne kadar zevklisiniz gerçekten.

    YanıtlaSil
  8. Sizi instagramda takip ediyordum içim ferahlayarak :) şimdi de bloğunuza geldim ki, aslında burda daha geniş, daha gönülden ve sıcacık bir alan buldum anlatımlarla beraber... Elinize sağlık... galiba kusurun, nerde olduğunu bile algılamıyor insan, çok sevince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, instagramı çok kullanmıyorum. Sadece blog yazdığım zaman resimleri orayada yüklüyorum. Orada çok hızlı tükeniyor herşey, bak ve geç der gibi:) Blog için daha çok emek gerekiyor ve ben sanırım hızlı tüketmeyi sevmiyorum.
      Hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz.

      Sil
  9. Merhabalar Emel hanım. Yıllardır sizi severek takip ediyorum. Alaçatıda @villa taraça isminde bir butik otelimiz var. Bu taraflara gelirseniz sizi ve ailenizi misafir edşp ağırlamayı çok isterşz. Yer konusundada yardımcı olmaya çalışırız . Çok sevgiler💐

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar Emel hanım . Sizi yıllardır severek takip ediyorum. Alaçatıda villa taraça adında bir butik otelşmiz var. Sizi ve ailenizi orda misafir etmeyi çok isteriz. Yer bakma konusundada yardımcı oluruz. Çok sevgiler💐

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar Emel hanım . Sizi yıllardır severek takip ediyorum. Alaçatıda villa taraça adında bir butik otelşmiz var. Sizi ve ailenizi orda misafir etmeyi çok isteriz. Yer bakma konusundada yardımcı oluruz. Çok sevgiler💐

    YanıtlaSil
  12. ellerinize sağlık ne güzel olmuş. Mint rengine ben de bayılırım

    YanıtlaSil