Pazar, Ekim 22, 2017

EVCİMEN























Öyle süpermen gibi, he-man gibi, batman gibi birşey diyor bir tanımlama evcimen için:)
Bana sorarsanız "bu bloğu okuyan, takip eden herkes" derim:)
Evinde, eviyle, işiyle gücüyle, ailesiyle, mutlu olan, küçük mutlulukları pire gibi görmeyip deve yapan herkes.
Ben, sizler, biz!
Bu ara ben tam bir süpermen hızındayım ama bi süpermen değilim tabi ki:)
Yani süpermen olsam, giy kostümü, çak kolu yukarı doğru, uç, hallet gel meseleyi.
Ama iş uçmakla bitmiyor ki sevgili okur, biliyorsun.
Zaman su gibi akıp geçerken, ekim sonuna geldiğimizi gösteriyor ya takvimler,
Ne ara? nasıl? ekim mi bitiyor yani diye sorarken bakmışsın kasım  giriyor.
Neyse ki hala fotoğraf çekmeye, sevdiğim şeyleri yapmaya vaktim var:)
Bugünde öyle!
Yarın da hafta başı, süpermen kostümü içinde hep ileriye doğru uçmaya devam:)
Sağlık olsun.
Mutlu ve çok keyifli bir hafta da bonusu olsun.

Sevgiler benden size,  benim evcimen dostlarım!

Emel











24 yorum:

  1. Çok ama çok tatlısınız Emel ablacım.İyiki tanımışım sizi yüzümde koca gülümseme ile haftaya başlattınız.Çok sevgiler

    YanıtlaSil
  2. benim evcimen süpermen he man zarif ve zevkli arkadaşım mutlu haftalar olsun sana da..

    YanıtlaSil
  3. Ne keyifli biz eviniz var bayıldımmmm.
    Ve tabi ki fotoraf karelerindeki başarınıza ve mükemmel espri anlayışınıza da değinmek istiyorum...
    Çok güzel bir blog , sevgilerimi gönderiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Evet ne yazık ki günler, aylar, mevsimler çok hızlı geçiyor. Keşke biraz yavaşlasa
    Ebru

    YanıtlaSil
  5. Emelcim, şimdi anladım seni Emelcim..hem iş, hem ev, hem yemek, hem çocuk pek kolay değilmiş..
    Her işin hep rast gitsin..çok öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zor ama sanırım zorla değil:) isteyipte yapamayacağımız bir şey olmadığını biliyoruz en azından:) derin sevgiler canım benim

      Sil
  6. Şükür kavuştuk. Paylaşımda dediğiniz gibi ne aralık geçti bu kadar zaman. 6 aydır bloğuma uğramamışım. Hele sizin bloğunuz gene muhteşem. Havucu sevmem ona bile imrendim. :))))

    YanıtlaSil
  7. özlemişim çok.
    Sevgiyle kocaman öperim seni tatlı, zarif ve naif kahraman:)

    YanıtlaSil
  8. Icacici paylasimlar yuzde tebessum birakan notlar..ozlemisim:)) sevgiler biraktim

    YanıtlaSil
  9. Sevgili adaşım...özlemiştim uğradım.size kolay gelsin....yilbasi gelmeden bende kalkdim.temizleyeyim.çekmeceler...dolaplar fazlalıklar dan arınnayim diye...çikamadim.sevgilerimle emel

    YanıtlaSil
  10. Ne hoş kareler... Huzur solukladım sanki. Bir kahve içmeye bize de beklerim:)

    YanıtlaSil
  11. nerede kalmşım diye başladım geriye doğru postlara bakmaya, ekim sonu babamın aramızdan ayrılmasının üzüntüsü istanbul da annemin acısına omuz verdiğim zamanlar bitip eve dönüşümün 2. günü düşüp kolumu kırmam derken sağ el olmadan klavyeye sadece bakınmanın ötesine geçmeyi beklemekle geçen zaman... kaldığım yerden başlıyorum, özlemle dönüp dönüp karelerine bakıyorum. 2018 in birinci günü.

    YanıtlaSil