Pazar, Ekim 29, 2023

YAŞASIN BLOGCULUK!





























 

Fotoğraf makinemi elime almayalı, nasıl çalıştırdığımı, fotoğrafları nasıl yüklediği unutmuşum. Ama  şunu farkettim, hala içimde, iflah olmaz bir dekorasyon, fotoğraf çekme ve ev düzenleme aşkı var. İş'ten arta kalan zamanlarımda beni en keyiflendiren uğraşım diyebilirim.

İnanılmaz heyecan veriyor.

Sosyal medyada anlık gönderilere ve paylaşımlara nazaran, blog yazmak, burada olmak bana hep daha iyi geliyor. Daha samimi, daha gerçek.

İnstagram hesabım hacklendiğinden beri, orası ile ilişkim çok istikrarlı gitmiyor zaten. Ama çok keyif alarak baktığım, ilham aldığım, takip ettiğim bir sürü hesap var. Eski blog arkadaşlarımın sayfaları var. Onları hiç bırakmadım.

Belki bir gün gelir yine eski günlerdeki gibi, eski blog yazan arkadaşlarla buraları şenlendiririz bir parça.

Yaşadığımız dünya, her geçen gün daha  da kötüleşse de, biz iyi olmaya, güzeli aramaya, küçük mutlulukları paylaşarak çoğaltmaya devam edelim.

Güzel bir pazar akşamı dilerken, Canım Cumhuriyet'imizin 100. yaşını kutluyor, Ulu önder Atatürk'ümüzü sevgi, hasret, özlem ve en derin saygılarımla anıyorum.♡


                                                               Emel🌷






3 yorum:

  1. Emel :) Hadi inşallah diyeyim ben de blog dileğine, istagramdan zevkle takipteyim seni ama burası başka ;) Ve elbette binler yaşasın cumhuriyet.. Atamıza sonsuz minnet, rahmet, şükran....

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar çok güzel🌺 Aramıza tekrar hoş geldiniz, Canlı olan pek çok blog var, birbirimizi takip ediyoruz, yorumlar yazıyoruz.

    YanıtlaSil