Pazar, Ekim 09, 2022

YENİ TRAKTÖR & YALOVA ÇİÇEKLERİ






















Mete'nin yeni traktör vagonu yola çıkmaya hazır. Sadece istenen renge boyanacak bir o işi kaldı. Ama bence boyanmasa bile bu hali ile çok çok şirin. Bahçe de bulduğum pelitlerde, tamamen rastlantı:) 

Biraz yünüm kalmıştı geçen kıştan. Arkadaşımın yeni doğan bebeğine de minnacık bir patik yaptım. Ama o kadar sevimli oldu ki, vermeden bir kaç gün seyredip sonra göndereceğim sanırım:)
-bu arada ayakları büyürse, kendi kaybeder, net:)- 

Yalova' dan çok güzel çiçekler getirdim. Evin içi yine botanik bahçe gibi.
Güne bakan ı pazardan aldım.  Diğerleri bahçeden. 
Hurmalar henüz olmamış ama hafif kızarmaya başlamışlar. Bir iki hafta daha gidemeyiz, dalında ziyan olmasın diye aldık geldik onları da.

Biraz daldan dala atlayarak anlattım ama uzun uzun yazmayı da hiç sevmiyorum. Zaten herkesin de hikaye dinleyecek pek bir mecali yok.

Hafif yağmurlu, çok güzel bir hafta sonuydu netice de, dolu dolu geçti çok şükür.

Mutlu ve sağlıklı daha nicelerine
Hep beraber.

İyi haftalar

Traktör  ve diğer ahşap arabalar için siparis shopier / instagram: @wood_cutters_by_mt




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder