Pazar, Şubat 20, 2022

ASLINDA İYİ DE OLDU!













        "Her şer'de bir hayır vardır"

İnstagram hesabımın çalınmasından sonra, sosyal medya kanallarının aslında ne kadar güvensiz ve tehlikeli yerler olduklarını,

İnsanların özel hayatlarının her karesini adeta bir aile albümü, günlük gibi saniye saniye başkaları ile paylaşmalarını, konum, adres bilgilerini, çocuğunu, eşini her dakika storylerle, reellerle paylaşan insanların bu "cesaretlerine" hayretler içinde bakmayı,

Çok severek, emek vererek, hiç bir maddi kazanç elde etmeden, sadece hobi amaçlı çektiğim fotoğraflarımın başkaları tarafından çalınması, hesabım üzerinden insanların yalan -yanlış kandırmacalarla aldatılmaya çalışılması insanlara karşı "mesafeli"duruşumun da aslında "bir teyidi" olduğunu,

Fotoğraf çekme ve ev düzeni, dekorasyon işlerini başkası için değil, sadece kendim için yaptığımı, çok takipçi ve beğeni almanın umrumda bile olmadığını,

Yaşanan her olumsuzluğun arkasında, bir güzellik saklandığını ve sabır-sükünet -şükür ile o güzellikleri görmeyi beklemeyi,

Sadece ve sadece kendi mutlu olduğum, sevdiğim şeyleri yapmaktan beni hiç bir şeyin alıkoyamacağını,

bu kadar olumsuzluğun olduğu bir platformda, sayıları çok olmasa bile hala ve hala çok iyi insanların olduğunu

Anladım.

Bir de "oh" rahatladım:)

-Güzel bir hafta başlasın, cemreler geldi, bahara koşuyoruz, yeni umutlarla dolsun içiniz."-

Emel











 

 

2 yorum:

  1. Hesabımı çaldırmadan ben de bir gün instayı kapatsam mı acaba diye düşünmüyor değilim.
    Bazen saatlerce vakit geçirdiğim oluyor ve en çok buna üzülüyorum.

    Mutlu haftalar ♥

    YanıtlaSil
  2. Cok haklisiniz.Gecmis olsun.
    Ben de milletteki rahatliga sasiyorum.Kader kurbani gibi her yeni seyi sorgulamadan kabullenmek modernlik mi, cagdaslik mi oluyor? Kolaylik diye sunulup sonunda hayatlarimizin denetim araci olan seylere karsi cocuk merakiyla hevesle sarilmak ne kadar yanlis.Aykiri sozler soyleyenleri de dinlemeden anlamadan dinozor ilan etmek.Sorgulamak gerek her seyi.
    Insanlar arasi yuzyuze guven iliskilerini yikip, insan kandirmanin en kolay oldugu sanal alemlere yoneltip oradan da tekrar insana karsi bir guvensizlik yarakmak da yine bu mantigin becerisi.Icine kapanip yalnizlasan iletisimsiz insan-atomlardan ibaret bir yigin. Bilgi cagi yalan cagi iletisim cagi da iletisimsizlik cagi imis meger.

    YanıtlaSil