Pazar, Aralık 26, 2021

SADECE BEYAZ SEVDİĞİMİ DÜŞÜNMENİZ BENİ ÜZER!















Uzun bir kış uykusu gibiydi son iki senedir yaşadıklarımız.
Uyuştuk, sessizleştik, olmayacak şeyleri normalleştirip, hislerimizi ifade edemedik, edemediklerimizi içimize attık, orası da dolunca bazen patladık.

Yeni bir yıla sayılı günler kala, yine umutlu, yine heyecanlı, yine iyimserim.
Her şeyin güzel olacağına ve tüm bu yaşanan sıkıntıların son bulacağına sonsuz inancım var.

Hepinize, hepimize önce sağlık diliyorum.

Gerisi nasılsa bir şekilde oluyor.

*******
Bu arada , evde benim için büyük, dünya için nokta kadar bile değeri olmayan bir değişiklik yaptım.

Beyaz sehpamı kaldırıp, yerine venge rengi bir sehpa koydum.

Sadece beyaz sevdiğimi düşünmeniz beni üzerdi çünkü:)


Mutlu seneler güzel insanlar!

Hepimizi sevgiyle kucaklarım.

Emel


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder