Salı, Mart 02, 2021

EVİM DERGİSİ 15 YAŞINDA!










Evim Dergisi, 2006 yılında yayın hayatına başladığında, bende yeni yeni blog hazırlıkları yapıyor, fotoğraf çekimleri, ev düzenlemeleri, kendin yap projeleri ve dekorasyona dair ne varsa okuyor, araştırıyordum.
Tam da o zamanlarda, ikea yeni açılmış, evim dergisi yeni çıkmış ve biz yeni bir eve taşınmıştık. 
Dekorasyon konusunda, tam bir rehber oldu ikisi de bana.
Minnettarım.
 
Sonra bir gün, dergiyi elimden koltuğa atıp, balkondaki eski, paslanmaya dönmüş, ikea galveniz saksılarımı beyaza boyadım, içine renk renk sardunyalar diktim ve fotoğraflarını çekip Sevda Barandır'a -genel yayın yönetmeni- mail attım.
"Nasıl olmuş, fikri sizden aldım teşekkür ederim" demek için.
Ve hiç beklemediğim bir sürat, alaka ve samimiyetle Sevda'dan geri mesaj aldım.
Sonrasında, ben onlara, onlar bana aramızda harika bir dostluk ve işbirliği oluştu.
Bugün tam 15 yıl olmuş.
Bu özel sayı içinde, bende naçizane bir iki fotoğrafla katkıda bulundum.
Mart sayısında, yeni yaşa özel fotoğraflar ve dileklerin olduğu harika bir görsel şölen var. Ayrıca, Evim dergisinin instagram sayfasında, süpriz videolar var.
(Tek rakibim Jülide Ateş:) bu kadarını söyleyeyim:))
Ay o ne kasılmak:)

Fırsat bulursanız bakın.

Yeni yaşın kutlu olsun Evim Dergisi.

Nice Yaşlara!










5 yorum:

  1. Selam bugün aldım. Sizin fotoğraf ve yazıyı görünce şaşırdım. Genelde önceden paylaşım olurdu. Hikayenizi okumak ayrı bir mutluluk. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Yayın kuralları değişti. Artık dergide yayınlanmadan paylaşım yapılamıyor.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Yıllardır takip ederim ben de dergiyi. instagramdan da keza. herkesten paylaşımlar yapması
    çok güzel. sizin zaten görseller efsane!

    YanıtlaSil
  4. Emel hanım merhaba, uzun bir süredir yoksunuz yazmıyorsunuz herhangi bişey yok di mi

    YanıtlaSil