Pazar, Aralık 27, 2020

NOSTALJİK MASA (DROP LEAF TABLE MAKEOVER)













Hava karardığı için bu güzelim masayı çok detaylı çekemedim ama en kısa zamanda, üzerine koyu kestane veya ceviz cila atarak yine paylaşacağım. Çok güzel oldu çünkü.

Ne zamandır, pazar kahvaltısı ve ya çay sohbetlerimiz için, istediğimiz odaya alıp taşıyabileceğimiz, yuvarlak, kenarları menteşeli, kapatınca 2 kişilik, açtığında 6 kişilik, yazın balkonda kullanabileceğim bir masa istiyordum. -hem şoför arkası, hem cam kenarı gibi düşünün:)-
Bu masa aynı zamanda beni çocukluğuma götüren, genelde eski evlerde olan bir masaydı. Kısıtlamalar da olunca, Mete iki günde bitirdi.

Sonra ki postlarda detayları anlatacağım. 

Şimdi biraz gidip seyredeyim.

Mutlu Pazarlar, İyi haftalar.

Emel





 

4 yorum:

  1. Hem sofor arkası hem cam kenarı... Nasıl güzel bir anlatım olmus :D İyi günlerde kullanmanız dilegiyle

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullanın. Çok kullanışlı ve güzel...

    YanıtlaSil
  3. Yeni evlendigimizde Kuzey Mobilya dan almistik boyle bir masa.Cok kullanisli .Kucuk balkonlarda vb.Sizinki masif galiba.Biyle de guzel bana kalirsa cila olmadan ahsabin kadifemsi dokusunu hissetmek icin.Ama iste hijyen temizlik vb....

    YanıtlaSil