Perşembe, Ekim 29, 2020

KOLTUK ARKASI KONSOL





















Koltuğun arkasında kürek saplarından ve inşaattan bulduğumuz kalınca bir tahtadan yaptığımız ahşap konsol vardı. 

Zaman içinde, tahtanın ağırlığı ile kürek sapları eğrildi. (Tahta esaslı ağırdı)

Üst tahtasını alıp, kürek saplarını da belli bir uzunlukta kestikten sonra,  ilerde başka bir şey için kullanılmak üzere kaldırdık.

Mete, bu konsolu yine çam ağacı kullanarak yaptı  ve doğal meşe ile  cilaladı. 

Üzerini o kadar keyifli yerleştirdim ki, ne koyduysam çok yakıştı.

Bir de, doğal ahşap malzemeler toz tutmuyor. Temizliği çok kolay. Bu yüzden bizim ev, haftada bir süpürülmesine rağmen hiç toz olmuyor.  -çalıştığım için ancak hafta sonu temizlik yapabiliyorum ve kendim yapıyorum.-

Bugün de, 29 Ekim, tatil olduğu için evdeyiz ve bol bol ev ile ilgilenmek fırsatım oldu. Onu al oraya koy, ordan al, başka bir yere koy vakitleri:)

&

Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun. Dün, Okulda pandemiye rağmen sosyal mesafe kurallarına uyarak muhteşem bir kutlama yaptık çocuklarla.

Her seferinde, insanın yüreği çoşku ile çarpıp, boğazı hep düğümlenir mi? Çoşkumuzun hiç bitmemesi dileği ile;

Yaşasın Cumhuriyetimiz!

Emel











2 yorum: