Perşembe, Eylül 12, 2019

YENİ SEHPAYA ESKİ ŞİŞELER
















Tavan aralarını, ahşap sandık içlerini, oralarda saklı kalan yaşanmışlıkları, anıları, hatıraları heyecanla bulmaya, okumaya bayılıyorum.
İşte bana kısmet olan, iki yeşil şişe daha.
Tozdan, içindeki tortudan arındıktan sonra ortaya çıkan hazine gibi, mücevher gibi benim için.

Mete'nin yeni yaptığı çekmeceli sehpa ise bu eski şişelerime, kuruttuğum ortancalarıma can veren su gibi.
içsem doymayacağım, bakmaktan usanmayacağım bir durum!

Yeni ile eskinin zamansız ve plansız buluşması.

Sonbaharın en güzel renkleri, heyecanları ve huzuru evlerimizden eksik olmasın. Bir de eski dantel örtülerimiz tabi.

Neşe ile.

Emel






6 yorum:

  1. bayılıyorum ufak dokunuşlarına..
    ah o sehpa ve yeşil cam şişeler harikalar harika

    YanıtlaSil
  2. Marangoz işlerinde aştınız kendinizi, her yapılan, her bulunan bu kadar mı yakışır bu güzel eve... mutlulukla kullanin emel'cim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sağolasın. Mete çok iyi yapıyor hakikaten. Sadece şeklini göstermem yetiyor.

      Sil
  3. Emel çok güzel olmuş sehpa, Mete'nin ellerine sağlık.
    Dayımlar Bodrum'da yaşıyor, bir arkadaşının evinde görmüştüm, bu şişelerden abajur yapmışlar, şahane olmuştu.

    YanıtlaSil