Pazar, Mart 11, 2018

KENDİN YAP / KOLTUK KENARINA SEHPA























Pinterest te büfe modellerine bakıyorum. 
Evdeki biraz hantal. Evlenirken kelebekten almıştık. Kapaklar biraz kaykılmış sanki. Yandan yandan bakıyor, batıyor gözüme.
Mete yapacak.
Bir iki model kestirdim gözüme. Ölçülerini, kapaklarını hesapladık. Tamam başlayacağız, pat karşıma bu sehpa çıktı. 
Önce rengine, sonra o daha önce hiç görmediğim modeline hayran kaldım. Büfe bekleyebilir ama sehpa beklemez:) dedim Mete'ye. 
İki saat sonra yerine yerleştirmiştik bile.
Boyasını da tamamen tesadüf eseri londra'dan almıştım. Aynı renk çıktı 2 kat geçince.
Gri-mavi arası çok hoş bir ton.
Bir de yorgunluk çayı üzerine.
Bahar da gelmiş. Cemreler de düşmüş, Her yer çiçek. Hayat her şeye rağmen güzel.
Biraz normale dönme ihtiyacı belki de. 
Sıkıtılı günleri geride bırakma, hayata tutunma, kuştan, çiçekten böcekten, ahşaptan, sevdiklerinle olmaktan keyif alma zamanı, en alasından.

Mutlu ve güzel bir hafta olsun.

Sevgiler

Emel

3 yorum:

  1. Ah o sehpa, hele o koltuk arkası dresuarı bayıldım!
    Emeğinize sağlık emelcim.
    Misler gibi baharda gelmiş yüreğimize e daha ne olsun.
    Mutlu haftalar kalpten

    YanıtlaSil
  2. Emel ellerinize sağlık harika olmuş.
    Bizim bir müşterimiz bu sehpanın neredeyse aynısını yaptırdı bize ama renk meşe rengi istedi..benim çok içime sinmemişti rengi,işte bu renk mükemmel olmuş!
    Azur diye bir renk var Fransızlarda, onu da çok yakıştırıyorum bu tür küçük mobilyalara.
    Keyifle kullanmak nasip olsun.

    YanıtlaSil