Pazar, Temmuz 23, 2017

Tatil Hiç Bitmese & İjlal'in Tavşan Bebekleri



















Vatanımızın her karış toprağı çok kıymetli, her yeri cennet.  
Bu yaşıma kadar, yıl boyunca çalışıp, 15 güne sığdırmaya çalıştım hep tatillerimi, seyahatlerimizi. 
-sizlerde de öyledir- 
Son iki senedir çok şükür, okulda çalışmanın verdiği güzelliklerden biri, uzun tatiller.
Bu sene haziran başı itibari ile çıktık yollara. 
Ara ara kokusunu da, dokusunu da çok özlediğimiz evimize kaçıp, sonrasında düştük yollara yine.
Buralara gelemeyişim ondan. 
Merak edenlere, soranlara yürekten teşekkür.
Dün Karaburun'dan döndük, Alaçatı, Çeşme, Urla, Seferihisar geze geze geldik.
Alaçatı'da tesadüfen halk pazarına da denk gelince, kendimi kaybettim tabi. Alp video mu çekmiş lavanta, kekik tezgahında alışveriş yaparken:)
 bir ara utanmasam da koysam buraya:) 
o nasıl bir kendinden geçiş Allahım:)
Bu kabakları, istanbul da çiçeği ile bulmak pek mümkün değil mesela.
Gelir gelmez, Girit kabağı pişirdim zeytinyağlı. Sarımsak ve dereotu nasıl yakışıyor, deneyin bir ara.

Tavşanım, ah o güzel tavşanım:)
Bana ijlal'imden hediye. O güzel yüreği ve becerikli elleri ile dikip göndermiş. İnstagram da, @ijlalveevi olarak, evinden çok güzel fotoğraflar paylaşıyor, harika bebekler dikiyor, tatlılar, pastalar yapıyor. Tarifleri bire bir uygularsanız, bir pastane açmanız an meselesi:) Ben bayılıyorum her şeyine.
Bir bakın müsait olunca.
Buradan yine, çok teşekkür ederim İjlal'cim, bin kere. Ellerine sağlık.

Daha çok fotoğraf var ama onları da sonra artık.
Bir selam, bir ses vereyim, hepinizi kucaklayarak öpeyim istedim.

Görüşmek üzere.

Selam ve sevgiler

Emel






21 yorum:

  1. Yaz gelince herkes bir yerlere kaçıyor. Sağlık olsun da buluşuluyor yine. Resimler çok güzel. Girit kabağını da merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Girit kabağı, istanbul da yuvarlak tombul olarak var marketlerde. Bu kadar küçük, salatalık gibi ve çiçeği
      üzerinde hiç görmemştim. Sadece ince doğrayıp, hafif zeytinyağında çevirdim. Yumuşamalarına izin vermeden ocaktan almak lazım. Kıtır çok güzel oluyor. Biraz sarımsak ince doğranmış ve halis zeytinyağı. On numara ve çok hafif bir ege yemeği. Yoğurtla aşkı bir başka tabi:) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Emel'ciģim,dedim ya bu güzel sözlerin için ne desem az...Begenmene çok ama çok sevindim..Böyle zevkle döşenmiş tarz sahibi ve de elemeginin kiymetini bilen evlerde küçük de olsa bir hatıram olmasi kadar mutluluk verici birşey yok inan...İyiki tanıdım seni güzel arkadasim..Bu fotoğraflar beni aldı götürdü,hemen bir ege turuna çıkasım var..Ellerine,yüreğine saglik..Bir sürü öpücük yolluyorum..

    YanıtlaSil
  3. Emel'ciģim,dedim ya bu güzel sözlerin için ne desem az...Begenmene çok ama çok sevindim..Böyle zevkle döşenmiş tarz sahibi ve de elemeginin kiymetini bilen evlerde küçük de olsa bir hatıram olmasi kadar mutluluk verici birşey yok inan...İyiki tanıdım seni güzel arkadasim..Bu fotoğraflar beni aldı götürdü,hemen bir ege turuna çıkasım var..Ellerine,yüreğine saglik..Bir sürü öpücük yolluyorum..

    YanıtlaSil
  4. Oh harika içinize sinen bir tatil olmuş, Resimler her zamanki gibi çok güzel yine...

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflar harika, tatil rotanız da harikaymış..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, güzel oldu, sanırım bir gün izmir li olacağım bu gidişle:)

      Sil
  6. Her bir kareye bayıldım, çok zevklisin Emel ablacım. Bu arada kabağın yanındaki lorlu salata mı ? İçine hangi sebzeleri koydunuz Emel ablacım nefis görünüyor. Çok sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. feridecim, dur bakayım hatırlayayım ne koydum içine...
      lor evet, domates ve bol roka, nane.
      muhteşem bir şey. Loru da or-köy diye bir marka buldum karaburun kipa da. izmir li arkadaşlar bilirler, tuzu az ve hafif yağlı sevdim. Kuru oluyor bazı lorlar, geçmiyor boğazdan:)
      çok teşekkür ederim, öperim sağol

      Sil
  7. Emelcim Ege'de yaz başkadır :) :) Kabaklı fotoğraflar müthiş. Bir de zeytin dalı ne güzel bir şey değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. urla dan ev bul bana:) komşun olucam, pencere önünde çadır da kurabiliriz:) öperim sevgiler

      Sil
    2. bir de lor peyniri için adres-marka ver bana, izmir tulumu da. Sen bilirsin:) or-köy aldım karaburundan, lor da bergama. Çok güzel ama lor un belki daha iyisi olabilir.

      Sil
    3. İzmir'e ayak basar basmaz sen de or-köycü olmuşsun :) Or-köy'ün tulumunu ve yoğurdunu alıyorum ben de. Tire marka yoğurt da çok kullanıyoruz. Tereyağı için genelde Bademli kooperatifinkini. Bu üç İzmir markasının süt ürünleri hep iyi. Loru ise genelde paketlenmiş değil açık alma huyum var :) Ben de senin gibi boğazda kalan kuru lorları değil, nemli ve yumuşacık lor severim Emelcim. Urla merkezde mandıramsı bir yufkacı buldum, loru ordan alıyorum son zamanlarda.

      Sil
    4. bak şimdi Datça da komşu olacaktık hani, monica nın o güzel evini gördükçe, nasıl yakıştı bu hayat monica ya ... neyse siz komşu olun bana da komşu kapısı çıkar uğranacak.

      Sil
    5. Bence hepimiz komşu olalım, yer fark etmez :)

      Sil
  8. Çay tabakları Çeşme pazarından galiba? 2009 yılında aynısından çeşme pazarından almıştım.
    Sevgiler
    Ebru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alaçatı pazarından, kahvaltılık diye düşündüm ama çay tabağı da güzel duruyor.
      Teşekkürler, sevgiler

      Sil
  9. Bilgileriniz için çok teşekkürler.

    Sitemize bekleriz www.bim-aktuel.site

    YanıtlaSil