Pazar, Mart 19, 2017

Minikte olsa, gül olsun




















Hep favorimdi, hiç değişmeyecek sanırım. 
Bahçem olunca dikilecekler arasında ilk sırada, kokulu pembe  sarmaşık ingiliz gülü veya bulabilirsem reçellik pembe gül.
Kokusu, yazarken burnuna geldi. O kadar seviyorum.
Tesadüf mü bilmiyorun ama elimi attığım her şeyde gül deseni, gül kokusu var bu ara.
En son gül suyu aldım eve, oda kokusu niyetine.
Yastıklarım, koltuklarım her yer gül kokusu içinde.
Bir de gül'üyorum herşeye nedense.
Sizde gülün, yerli yersiz boşverin.
Sıkıntılar, buharlaşıyor gülünce deneyin.

Gül(er) yüzlü haftalar!

Emel









14 yorum:

  1. Birde Güllü lokum alsaydın kahvenin yanında güzel olur. Su muhallebisi de olur bak üzerine hafiften gül suyu dökülür. Sen gül dedin ben güllerle geldim. Gülümseyen yüzlere rast gelelim.

    YanıtlaSil
  2. Bir ortak hayalimiz daha gül ama bir farkla benim ki beyaz gül, yemyeşil bahçemin içinde bembeyaz güller, bembeyaz açan çiçekler, her yer yeşil ve beyaz. Ah dedirttin gece gece Emelciğim ah :)) öpüyorum çok, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz da olur, fark etmez gül olsun, gül koksun yeter:) Teşekkürler Özlemcim

      Sil
  3. Fotoğraflara baktıkça içim açılıyor. Gülmek gibisi var mı? Her şeye inat gülelim... İyi haftalar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Emelcim yine iç açıcı fotiler �� Ben de bayılırım güle, gül kokusuna... Gül suyu, herhangi bir gül suyu mu? Sevdiysen doğallığını marka paylaşır mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal gül suyunu veya -gül kolanyası da olur- fısfıslı bir şişeye koyup sıkıyorum. Marka fark etmez.
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Pazartesiler seninle güzel, güllerin içinden çıkıverdin yine 🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar çoşkusu sarsın hepimizi Nilgünüm. Çok sıkıldık bu kış. Güller açsın, mimozalar koksun. Senin bahçe de nasıl canlanmıştır şimdi.

      Sil
  6. Şu fotoğrafları baharla birlikte nefes nefes içine çekince gülümsemeden geçebiliyor mu insan zaten Emel..kocaman koskocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  7. merhaba onca güzel fotoya karşı soracağım soru ne alaka olacak ama uzun zamandır hasır bir halı aradığım için yemek masanızın altındaki halı İkea'dan mı ve hasır mı Emel Hanımcım; bayıla bayıla fotolarınıza bakıyorum ve sizi takip ediyorum anti parantez :)) sevgiler Ünver

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah çok teşekkür ederim. Evet ikea, memnun kalırsınız diye düşüyorum, Ben masanın altına koydum, ablam salonunda kullanıyor mesela. Bir ufağınıda girişe koydum.
      Güzel günlerde kullanın alırsanız.

      Sil