Perşembe, Ağustos 29, 2013

Yeşil terapi





Balkon küçük ama ne biber yedik bu sene dalından. "Kumkat, olmaz balkonda, hele istanbul havasında" dediler, neredeyse 3 kilo meyve çıkardı minicik ağacından. 
Zeytin ağacında 10 taneden fazla zeytinim, çamlarımda kozalak bile var.
Varsın olsun sardunyalarıma dadanan tırtıl ile mücadelem sürsün. Petunyam, bir kaç gün yokluğumuzda küssün. Fesleğenim, mandevillam, şimşirim, yaseminim, lavantam, karagözüm, limonum, ortancam.
İsmini atladığım olmasın?
Yoklama tamam.
Yeşil terapistler onlar.
Ruhu en iyi bilenler.
Mutlu, sağlıklı, yeşillikleri içinde bir haftasonu herkese.

10 yorum:

  1. merhabalar sevgili Emel...dün beni instagramda takip etmeye başladığından beri gezip duruyorum blogunu :)) sana sormadım..izin de almadım ama fotoğraflarını çalıp seni haftanın konuğu ilan ettim...umarım bir sakıncası yoktur...ben gezerken o kadar çok keyif aldım ki...bilmeyenler de seni ve bu güzel blogunu tanısın istedim....ve küçük balkonundaki küçük yeşil huzur,tüm tüm dünyanı kuşatsın...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelcim çok teşekkür ederim, bloğuna yorum bıraktım. Bir kaç gündür internet bağlantısında sorun yaşıyorum, sana hemen cevap yazamadım. Bu nedenle çok özür dilerim.
      Güzel sözlerin, desteğin ve samimiyetin için çok ama çok teşekkür ederim. Nasıl bir ayakların yerden kesilmesi, kalp çarpıntısı bir kaç gündür. Mutluluktan. Harika duygular ve yaptığın işe daha sıkı sarılma hali. Sayende!!!
      Çok teşekkür ederim ve yürekten sevgilerimi gönderiyorum sana.

      Sil
  2. Ne güzel hepsinin ismini tek tek saymışsınız. Şu sıkışıp kalmışlığımızda, betondan balkonlarımızda onlar da olmasa...Audrey Hepburn'ün kendi gibi ne güzel bir sözüdür "to plant a garden is to beleive in tomorrow".

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel söylemiş hakkaten. Aundrey hayranı olarak bunu hemen not ettim bir yere:) çok teşekkürler Monicacım. Sağol.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. yok sahiden. Yaşama sevinci veriyor, içimi açıyor. Aynı, senin seçimlerine, fotoğraflarına baktığım zamanki hissiyat:)

      Sil
  4. Turuncu oda bloğundan buldum sizi,gerçekten çok güzel fotoğraflar.Takipcinizim artık sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turuncu oda, sevgili sibel bana harika bir süpriz yaptı bu hafta ve bu süpriz bana sizin gibi bir sürü arkadaş kazandırdı.
      Ne mutluyum. Çok teşekkürler Sibel, çok teşekkürlerTuğba.

      Sil
  5. Bu balkonda çaya gelmek istedim şimdi sana. Bir de yanında şu yandaki resimdeki kekten olsa.. Daha ne isterim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpekcim, canım...Melodi yi de kap gel:) Meraklı bıdık olarak ona da çok malzeme var bizde:) İnşallah yollarımız kesişir de bir tanışıp, kahvemizi yudumlar, o kektende yaparım yeriz.
      Çok sevgiler

      Sil