Perşembe, Şubat 28, 2013

Muskari



Bu ara, sürekli bahar çiçekleri ile haşır-neşir olduğum için, epey de fotoğraflarını çekmişim.
Onlardan biri de Muskari. Arap sümbülü de diyorlar. 
Geçen sene, Yalova'dan, "hasan abinin" bahçesinden söküp, soğanları ile saklamıştım.
Kışa girerken toprağa diktim ve geçenlerde baktım, küçük mor çiçeklerini göstermeye başlamış. Tam açmadı, kokusu da yok, ama baharın habercisi olması ve "çocukluğumu hatırlatan bahar çiçeklerinden olması" yeter zaten benim için. 

Bu arada, ofisin yanında açmış sapsarı renkli, mis kokulu mimoza da, yanımda makinam olmadığı için, haftaya kaldı. 
Fotoğrafını çekip, mutlaka paylaşacağım sizinle o güzelliği de.

Güzel bir gün olsun herkes için.










2 yorum:

  1. Sizdeki bu çiçek sevgisi beni imrendiriyor Emel Hanım.Her biri bir mucize gibi,tohum çatlatılıyor ve toprağı yarıp,filizleniyor.Size de güzel bir gün dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Çiçeklerin açmış halini sabırsızlıkla bekliyorum Emelcim. Mis gibi kokusunu alamasak da muhteşem fotoğrafları içimizi açacaktır.

    YanıtlaSil