Pazar, Şubat 03, 2019

DOLU DOLU BİR HAFTA





















Bugün tatilin son günü. 
Yarın ikinci dönem için, öğretmenler, personel, çoluk çocuk, hepimiz okulları dolduracağız yine. Koridorlar, derslikler şenlenecek.
Çocuk sesi "kuş sesi", "su sesi" benim için. 
Allah eksikliklerini göstermesin.

Bu arada, bir hafta evde dinlenerek geçirdim. Dinlenmek derken, "oturunca yorulanlardan" olduğum için, bir sürü yapılacak, biriken işlerimizi hallettim. 
Oh, şükür!

Fotoğrafları, karman-çorman çektim hafta içi elime makineyi aldıkça.
Evde de güzel görecek ne kadar çok şey var. Işığı da yakaladım mı, o an bende saklı kalıyor sanki çektikçe.
Sonra dönüp dönüp bakıyorum, o anı yeniden yaşamak adına.
Neyse, uzatmadan,

Sağlıklı, huzurlu ve başarılı bir "ikinci dönem" diliyorum, tüm eğitim-öğretim çalışanlarına ve tabi ki evlatlarımıza.

Sevgiyle,

Emel

(Merak edenler için: ilk fotoğraftaki teneke kutu (konserve kutusu) dekupaj. Print ettiğim bir desenle kapladım. 
Yastık kılıfları, çekmeköy pazarından. Tanesi 5 lira. 
Ihlamurlar sitenin bahçesindeki ıhlamur ağacından, geçen bahar toplayıp kurutmuştum.
Yeşil karton kutu : zarahome 3. indirimden 19 TL)



7 yorum:

  1. Sağlıklı, başarılı, mis gibi bir ikinci dönem olsun inşallah bize ve çocuklarımıza... Yine içim açıldı sayfanıza bakarken, harikasınız Sevgiler Sema

    YanıtlaSil
  2. İyi ki varsın Emelim, ruhuma iyi geliyor senin yazdıkların da fotoğrafların da..

    YanıtlaSil
  3. harika ... paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. ruha dermanım. sağol, varol...

    YanıtlaSil