Salı, Temmuz 26, 2022

BİR ÇİÇEK DAHA NE KADAR GÜZEL OLABİLİR!
























 


Allahım, bir çiçek daha ne kadar güzel olabilir!

Adaçayı çiçeğini daha önce görmediyseniz, uzun uzun inceleyin fotoğrafları. Ben, bu güzellikle bu sene tanıştım. Balkonumda yıllardır saksıda bolca yeşilliği olan, mis gibi kokan adaçayı, bana ege, akdeniz kokularını, rengini, enerjisini getirdi bu sene.

Minnettarım! 

Yıllık izindeyim şu aralar. Bitsin istemiyorum, daha yapılacak bir sürü işim, hayalim var. İş başladığında olmuyor, zaman kalmıyor.

Uzun zamandır, bloğuma yazamadım.

Bir sürü fotoğraf birikmiş.

Maileg fareler için yorgan, yastık bir iki birşey ördüm, diktim. Kutularını da hızlı hızlı tamamlamaya çalışıyoruz. Mete, arabaların yapımına iyice alıştı, bir traktör sıkıştırdı araya ama henüz bitmedi o. Çok sevimli oldu bence. Boyamalar benden, usta o.

Bitince hepsini @wood_cutters_by_mt instagram ve shopier e yükleyeceğiz.


Şimdilik kalın sağlıcakla, hepinizi sevgiyle kucaklıyorum.

Emel





2 yorum:

  1. Şifa gibi sayfan, fotoğrafların :) Çok yaşa Emel, ben de seni sevgiyle sımsıkı kucakladım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoruma bir ay sonra cevap vermekte ne bileyim:) esenim canım, çok teşekkür eder, öper, sarılırım.

      Sil