Pazar, Kasım 21, 2021

YETMEYEN HAFTASONU






















 

İki gün hafta sonu tatilinde ne yapacağımı şaşırıyorum.

Hafta başından kafamda hep yapılacaklar, öncelikler, sıraya konanlar, bekleyenler bir sürü ıvır-zıvır işler.

Genellikle yapılması gerekenleri "es geçip" ben "ıvır zıvırları" tamamlarken buluyorum kendimi:)

Sanırım onlarla meşgulken daha mutluyum:)

"Örgü örme mevsimi" diye bir şey var benim için mesela. Yaz sıcağında hiç aklıma gelmiyor elime yün almak. Ama bu vakitler sanki vücut saatinin "ısıyı artır uyarısı"gibi elim hep yünlerde, dilim damağım hep sıcak içeceklerde.

Yeni bir tat keşfettim: balkabağı baharatı.

Bu aralar evde yaptığım lattelerin üzerine, kabak tatlısına, sütlü tatlılara, bal kabaklı cheesecake lere hep bundan kullanıyorum. 

Ürünü internetten aldım. -Tamamen tesadüf buldum. Reklam değil, marka önemli değil.- 

Baharatlı tatlara meraklıysanız bu tarçın, zerdeçal, karanfil karışımlı baharatı bir deneyin isterim.

Portakal ağacım bu sene ilk defa 2 tane portakal verdi. Koparmaya kıyamıyorum. Öylesine güzel ki dalında.

Koparırsam seneye açmaz, küser mi bana?

*******

Emel





3 yorum:

  1. oh her şey hoş renkler de ve nesneler de :)

    YanıtlaSil
  2. emel özlemişim seni de yazılarını da..
    o portakal ağacındaki iki portakal kıyılırmı koparmaya..
    dedimki arkadaşıma bak istanbul'da portakal yetiştirmiş helal olsun valla..
    öperim özlemle,

    YanıtlaSil
  3. Ekranda skrollle aşağı doğru kayarken evinize misafir oldum.
    Instagramın hızlı dünyası yerine, blogtaki yayınları okumak hep daha sakin, hep daha güzel.

    YanıtlaSil