Cumartesi, Aralık 12, 2020

ARALIK ORTASI

















Hava yağmurlu ve soğuk.

Evde yapılacaklar o kadar çok ki. 

Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum bile.

Daha izlemek istediğim bir kaç video var youtube da.  Yeni bir kanal keşfettim mesela. "Green Renaissance "

Vaktiniz olursa inceleyin. Hayata dair inanılmaz küçük notlar, detaylar, ayrıntılar, ders niteliğinde.

Bir videoyu 3 kez izlemişliğim var, notlar alarak, durdurup yazarak, tekrar seyrederek.

Hazır sokağa da çıkılmıyor, aklımızda ne varsa yapmak için tam da zamanı işte. 

*******
Bu örgüler geçen kıştan kaldı, bitirememiştim.  Biri minik bir diz battaniyesi, diğeri tabure üzerine minder.
Bir de çiçeğim, yeni çiçeğim, açmasını dört gözle beklediğim "amaryllis" 
(yılbaşı çiçeği veya  güzel hatun çiçeği de deniyormuş)
Soğanlı, muhteşem açan bir çiçek. Ben beyaz rengini aldım.

Açınca bir "merhaba" der size de.

Mutlu ve sağlıklı geçsin günleriniz.


Emel

















 

4 yorum:

  1. hemen bakıyorum videoya, ben de varım youtube da beklerim..

    YanıtlaSil
  2. İçim açılıyor buraya uğrayınca ,o peri tozu varya,buralarda bir yerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh iyi ki geldin. Buralara uğramıyorsun artık, işin başından aşkın biliyorum. Kolay gelsin ici. Kalp

      Sil