Perşembe, Haziran 04, 2020

MİNDER YÜZÜ YENİLEME & MİNİK KETEN SABUNLUKLUK






















Maskelerimizi takıp ufaktan ufaktan çalışma günlerine dönüyoruz bu aralar. 
Evde olmak çok güzeldi tabi ama çalışmakta gerekiyor.
 Alınan önlemlere ve kararlara uyarak normal denilen ama asla "eski normal"olamayacak günlere başlıyoruz.
Hepimiz için güzel ve sağlıklı günler öncelikle.

Evde kaldığım zamanlarda en çok ufak tefek boyama ve dikiş işleri yapmaya çalıştım diğer meşguliyetlerden arta kalan zamanlarda. Çok da iyi geldi.

Dikiş dikmekten çok anlamıyorum ama keyif alıyorum. Kendi kendime, öğrenmeye çalışıyorum şimdilerde.

Kullanmaktan kenarı aşınmış minderi, kullanmadığım keten şal ile elde kaplayıp, ortasına düğmeler dikip, kenarlarına da yine keten bir kurdele ile bağlama yerleri yaptım.
Yeni hali çok hoşuma gitti. Minder den ziyade sanki koltuk yastığı gibi bile kullanılabilir, alternatif yeri çok.

Yine elimde kalmış, ufak keten kumaş parçaları vardı, beyaz keten.
Onlarıda kese gibi dikip, kenarlarına dantelden işlemeler diktim. Sofra için kaşık-çatal kesesi ve sabun kesesi olarak kullanacağım şimdilik. Sonrasında belki lavanta koyarım içlerine.

Eskiyi değerlendirmek, hazır alıp bir sürü masrafa girmekten çok daha keyifli. Hem şu "bir şeyler üretmek, ortaya çıkarmak, değerlendirmek, tasarruf etmek duygusu" var ya, diğer bütün ruhsal ihtiyaçlarımızın listesine, "en çok oy alan" olarak yerleşebilir bence.


Emel




4 yorum:

  1. Draga mea,
    Foarte inspirata si sanatosa este sa reciclezi lucrurile. Este frumoasa perna dar si delicatul saculet alb. Util si fermecator!
    Calde salutari, Mia

    YanıtlaSil
  2. Reklam kokmayan yayınlarıyla, sıcacık fotolarıyla , içten anlatımıyla canım Emel’im gelmiş !
    Sen neylersen güzel eylersin zaten ��

    YanıtlaSil
  3. Selam Emel,

    Biz de evdekileri değerlendirdik bu ara baya, verdiği duygusal tatmin paha biçilemez,Özkan'la baya çalıştık.
    Minder çok hoş olmuş. Ellerine sağlık. Fiko 2 yıl önce dikiş makinesi hediye etti bana, en basic olanından, öğrenmemi çok istedi ama benim hala elim gitmiyor, kanaviçeden daha büyük zevk alıyorum..herşeyin bir zamanı var galiba.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Bence siz harika kanaviçe yaparsiniz😊

    YanıtlaSil