Pazartesi, Haziran 15, 2020

ÇİÇEK EVİM
















Kuru ya da taze hiç farketmiyor. 
Evin içinde, balkonda, pencerede her yerde yaz-kış mutlaka çiçeklerim olsun. 
Onlar bana baksın, ben onlara.
Öylece, kalabiliriz sıkıntı yok.

Geçen, "ipek hanımın çiftliği " Feneryolu'ndaki dükkandan dağ kekikleri aldım. 
Çayını demleyip içiyorum normalde ama bunlara kıyamadım. Bir müddet iyice kurusunlar diye kovaya koydum. 
Kokusu, evin içinde, "Ege dağlarını" aratmayacak güzellikte.
  Bir "keçilerim" eksik, onlarda bu korona bitmezse, yakında mutfaktan salona doğru sürü halinde, maşallah, maşallah.


















3 yorum:

  1. Right here is the perfect blog for everyone who would like to understand this topic.

    You know a whole lot its almost hard to argue with you (not that I actually would
    want to…HaHa). You certainly put a brand new spin on a topic that's been written about for a long
    time. Excellent stuff, just wonderful!

    YanıtlaSil
  2. Thanks for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I will
    be waiting for your further write ups thanks once again.

    YanıtlaSil