Çarşamba, Mayıs 06, 2020

BİR KAÇ PORSELEN & BİR YEDİVEREN

















Gülün adı "Yediveren"miş.
Yedi ay çiçekli kalabildiği için.
Mahallemizdeki seradan aldım geçenlerde yasak kalkınca.
Kokusunu balkondan, salonun ortasına kadar yayıyor özellikle akşamüstleri.  Ben huşu içindeyim tabi.
O muazzam kokunun eşliğinde, balkonda, eski porselen fincanlarda çay içmek, en büyük keyfimiz korona günlerinde.

Tozlu pembe bir taburem vardı, onu da " adaçayı" yaptım iki-ara-bir derede. 
Porselenlerimin yeşili ile bir araya gelince, bende yine bir huşu halleri tabi yine sayelerinde.

Sağlıkla ve hep iyilikle,

Emel













5 yorum:

  1. Draga Amal,
    Ma bucur ca te-am gasit!
    Imi place ce vad la tine, poze cu decoruri frumoase, flori si cuvinte putine!Incantator!
    Imbratisari, Mia

    YanıtlaSil
  2. adaçayı rengi mi bu, ben mint yeşili sandım. ama o daha
    canlı sanki. markası ve numarası varsa yazar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi yazarım, mint biraz daha açık sanki. Bu adaçayı.
      BÜST ARTDECO Acrylic paint 3022 sage

      Sil
    2. google a yazınca çıkıyor. ilk çıkan.

      Sil
  3. harika ne özlemişim buraları Emelciğim

    YanıtlaSil