Pazar, Kasım 24, 2019

KIŞI BEKLERKEN, BAHARI YAŞAMAK
















"Hoşgeldin Kasım" dedim en son ki postta ve orada kaldım. Nasıl geçti anlamadan aralık ayına girmek üzereyiz ve ben çok yorgun ama çok keyifli işler içindeyim. 
Bir yandan tam zamanlı mesai, bir yandan uzun zamandır almak istediğim bir kursu, iki arada bir derede tamamlama heyecanı, sınav stresi, bir yandan, evim dergisinin aralık sayısına son dakika yetiştirdiğim, "19 derece havada nasıl yılbaşı fotoğrafları çekilir "adlı mücadeleler zincirim. Güneş evin içini hiç olmadığı kadar aydınlatırken, uygun ışığı anca perdeleri çekerek yakalamak, o yılbaşı çamında durmayıp devrilen süsleri yerine yerleştirirken, alaşağı olan ağacı yeniden adam edip, fırından yanık kek kokularının gelmesi ile iyice gerilen de benim.

Zahmetsiz, terlemeden, emeksiz hiç bir şey olmuyor. Oluyorsa da hep yarım oluyor ya da devamı gelmiyor.

Emeklerinizin karşılığını eninde sonunda alacağınız günlerin çok yakında olmasını dilerim. 

Mutlu, sağlıklı haftalar,

Emel







4 yorum:

  1. Çok amin Emel..
    Aralık Evim sayısı şart şimdi bana :) Hep güzel fotoğrafların ama öyle dergide falan çok da havalı ;) Hemşerim çekti diye hava atarım da şimdi ;)

    YanıtlaSil
  2. Sen dergide olursun da almazmıyım ben Emelim :) Büyük bir heyecanla almaya gidiyorum şimdi...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Emel, uzun zamandir bloglara bakmiyordum bu gece bir nostalji oldu benim icin. Senin blogun aklima geldi hemen, ziyaret edeyim dedim. Ne guzel hala tam hiz yaziyorsun. Guzel evin hala cok zarif, ozenli. Yeni yilini kutluyorum ve sevgilerimi gonderiyorum :)

    YanıtlaSil