Pazar, Mayıs 28, 2017

Lavanta Kokuları içinde, Alp'in Kitaplık | Medya Ünitesi / DIY




















Daha önce yayınlayacaktım ama araya bir sürü şey girdi. Tam da bitmedi aslında, hala cilasını atamadık, kulplarını takamadık. Ama yerine yerleştirdik mi? yerleştirdik. 
DYO'nun massive line su bazlı-saydam ahşap verniği, küçük odanın bir köşesinde sırasının gelmesini bekleye dursun, zara home dan aldığım gri porselen kulplarda hazır.
Okulların kapanmasına az bir süre kala, benim okulda işlerim, alp'in sınavları, mete'nin seyahatleri derken bir araya gelip iki lafın belini kıramadığımız yoğunlukta, ama çok şükür ki sağlıklı-güzel günler bu ara.
Bittiğinde, daha güzel fotoğraflar ve detayları ile anlatacağım inşallah. 
Şimdilik, arada kaynamayacak kadar güzel lavantam ve güzel çiçekli masa örtüsü ile idare edin.

Mübarek Ramazan ayı, herkese huzur ve sağlık getirsin. Bereketimiz bol, evimizden, ülkemizden huzurumuz eksik olmasın.

Amin.

Emel












5 yorum:

  1. Ne kadar beceriklisiniz. Maşallah size. Bu haliyle bile çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. Nasıl içimi açan güzellikler bunlar.. Baktıkça bakasım kalkıp gelesim geliyor her seferinde.. Öpüyorum ve güzel bir Ramazan ayı diliyorum Emelcim..

    YanıtlaSil
  3. Şahane olmuş❤️ Emeklerinize sağlık... İyi, sağlıklı bir Ramazan dilerim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Selam emel!yine süper bir proje yapmışsınız. En merak ettiğim camları nasıl monte ettiğiniz.... biz de yapmayı epey düşünmüştük ama ben profesyonel bi görüntü çıkmayacağı endişesiyle resmen vazgeçtim :(
    Ama bu ünite fikrimi değiştirecek gibi hazır havalar da ısınacak taze bir proje güzel olur:)
    Alp e sevgiler iyi günlerde kullansın :)

    Tülay
    Ulasavci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. bahçedeki lavantamın, saksıdaki lavantana selamı var. alpciğime de kocaman bir kalp.

    YanıtlaSil