Pazar, Nisan 23, 2017

Çiçekli Panodan Öte






















Ben bir çiçeklendim, pir çiçeklendim sormayın!
Bahar'ın gelişi ile evi çiçeklerle donatmaya kararlıyım.
Balkon tamam,  sıra içerde.
Dolapları boşalttım,  giyilmeyen, kullanılmayan ne varsa yeni sahiplerine hayırlı olsun.
Paylaşalım ki çoğalalım, iyilik ve insanlık kalsın geriye.
Duvarda asılı bana fenalık veren, tablo, resim ne varsa kaldırdım.
Alp'in odasındaki sıkıcı mantar panoya yapışkanlı folyo kağıt ile kaplayıp masanın üzerine astım. Olmadı aldım girişe koydum. Yarın alır başka bir odaya asarım o ayrı:)
İpek hanım çifliğinden baklam, bezelyem de geldi. Bahar masası dediğin bezelyesiz-baklasız olmaz ki zaten:) E yanına çilekli kek de lazım.
Ben kısacası bu ara renga renga rengareeek:) bir de hafifleyerek tabi.

Mis haftalar

emel


11 yorum:

  1. Valla resimler çok güzel. Ferah ferah. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. baharı çok sıkı yakalamışsın, bakla, bezelye, çilek hepsi tamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senden de çiçek fotoları:) tam bir ekibiz:) bahar koklayıcıları:)

      Sil
  3. ohh mis içim açıldı yine, herne kadar bahar gelmekte diretse de sayende gözüm gönlüm baharda asılı kaldı bi süre.
    Dolaplarda ferahlık mı darısı başıma:)
    Mutlu haftalar canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu haftasonu da çıkarttım bir sürü kıyafet, benim çok fazla yok zaten, Alp'in küçülenleri. Oh bir rahatladı ki dolap, içine giresim geldi:))

      Sil
  4. Canım harika olmuş. Valla bende dolapları boşaltacağım ama nasıl bilemedim?:) biraz hatıra düşkünüyüm de:))
    Bu panoyu iğneyle mutlaka kullanmak çok faydalı olur böyle notlar, tarifler eklemek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatıralar ayrı:)) onların dolap boşaltmakla işi olmaz:))) bende toplarım biliyorsun Tuğba. Maneviyat, manevi değer bende de aslolan:) Çok teşekür ederim, sağolasın.

      Sil
  5. Siz evde zaten 12 ay bahar havası var. Ama bu sefer baklasıyla, bezelyesiyle, ortancasıyla tam bir bahar şenliği görünümü var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar kasvetli ve soğuk bir kış geçti ki İlhan bey, çiçeklenmek için bahane arıyorum sanırım:) yakında yeşereceğim bir de bezelye yemekten:) çok teşekkür ederim, güzl mesajlarınız beni çok mutlu ediyor. Eksik olmayın.

      Sil
  6. Oh içim ferahladı fotoğrafları görünce..

    YanıtlaSil