Pazar, Şubat 05, 2017

DETAYLAR




















Bazen bütüne değil, detaylara bakmak lazım sanki.
Detaylar bütünü oluşturduğuna göre de,  bütünlüğün temeli detaylardan ibaret bence.

EMEListoles:)

Tamam, atomu parçaladım:) bu lafın üzerine kalkıp, yarın başlayacak yoğun temponun detaylarına başlasam iyi:) Ben detaycıyım anladınız siz nasılsa! uzatmayayım.

Yarın okula başlayacak evlatlar! kolay gelsin, hepinize, hepimize. 
Bahar kapıda. 2. dönem çabuk geçer, güzel havalar leyla etmesin sizi. Derslerinize çalışın yavrum!
Alp'cim duydun di mi çocum:)

Neşeli Haflalar!

Emel


18 yorum:

  1. Bende detaycı biri olarak kesinlikle katılıyorum.. Detaylar olmalı. Çok güzel bir post olmuş, bol resimli.. Sizin blogunuzda en sevdiğim detaylı fotoğraflar❤ Mutlu akşamlar.. (Betül Yılmaz inv.dedign)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, bende keyifle takip ediyorum sizi ing'den. Selamlar sevgiler

      Sil
  2. İçimi ısıtan pozitif enerji veren fotoğraflar:)

    YanıtlaSil
  3. detaylar değil mi ki hepimizi tek tek biz yapan...Her detayına yine bayıldım Emel'ciğim.Cemreler de kapıda çok şükür.Tüm kuzucuklara zihin açıklığı diler,sevgilerimi sunarım efem:)

    YanıtlaSil
  4. Henüz yazıyı okumamıltım ki; içimden şöyle dedim ne kadar güzel detaylar var:) Anlatılmak istenen fotoğraflarda çok net yansımış... İyi bir ikinci dönem olsun tüm çoçularımız için☺ Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Gönlümü hoş eden yere bakıyorum ben : bütün güzelse detayı, detay güzelse bütünü sevebilmek daha kolay geliyor sanırım.

    Sana da sevgilerrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli, bakma detaycıyım dediğime, güzel olan her şeyi görmek ve göstermek lazım. Ne kadar zor zamanlardan geçiyoruz Allahım! Selamete bir çıksak artık!

      Sil
  6. Mutfak fotoğraflarınıza baka baka doyamıyorum su guzel mutfak rafınızı ve telli dolabınızı az daha cekseniz tadından yenmez sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Çağla, bende çok seviyorum o telli dolabımı, mutfağımı. Çekerim ara ara, eksik olmak.

      Sil
  7. Senin detaylarını yerim ben..güzelliğe bak

    YanıtlaSil
  8. O masa ayağına çaktığın yıldızı, limonları koyduğun işli kaseyi, her biri el yapımı o doğal kesme tahtalarını seveyim :)

    YanıtlaSil