Pazar, Ekim 09, 2016

BEYAZ VE AHŞAP BİR ARADA

















İkea'dan yıllar önce aldığımız, camlı çarşaf dolabı, banyodaki sıcak su borusunun çatlayıp, sızıntı yapması nedeni ile ıslanmış ve arkası rutubet olmuş. Biz, komşumuzun banyosuna bizden su sızması ile durumdan haberdar olduk. Yoksa hiç bir anormal durum yoktu, ne sızıntı, ne bir ıslanma,ne bir rutubet kokusu.
Ustalarla süren 3 günlük mücadelemiz, yanlış fayansların kırılması, üstüne üstlük sularımızın kesilmesi falan filan epey zorlu ve inşaat işi içinde geçen bir hafta sonu.
Ortalık toz duman.
Neyse ki sonunda, sızan boru değiştirildi, her şey normale döndü, temizlendik paklandık ama olan dolabıma oldu, kapaklar haricinde kullanılır yanı kalmadı.
Diğer parçaları gönderdik ama bu cam kapaklara kıyamadım.
Oturma odasının duvarına dayayıp, önüne çalışma masasını koydum.
İyi de oldu sanırım, değişik bir hava verdi odaya, değerlenmiş oldu bir parça.

( Kavanozdaki yeşiller, zeytin. Zeytin hasatı başladı şu vakit,  migrosa izmir zeytini gelmiş, biraz alıp salamura yaptım, meraklısına, soracak olana bilgi olsun.)

İyi haftalar

Emel








16 yorum:

  1. Ayyy geçmiş olsun Emel ! Can sıkıcı bir durum gerçekten .
    O camlı çarşaf dolabı İkea 'da artık yok maalesef:( Mutfak dolapları bana yetmez oldu geçen hafta ilave amaçlı o dolaptan almaya gittim , artık üretilmediğini öğrendim .
    Neyse ucuz kurtulmuşsunuz yine de , bu kadarla geçmiş gitmiş bitmiş olsun. Mutlu haftalar canım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boş ver iyi ki kaldırmış satışını, çok dengesiz bir dolaptı, duvara sabitlenmez ise devrilme riski var. Sunta dolaba, cam kapak ağır gelmiş, görüntü güzel ama riski çok. Almış bulunduk o zaman tabi, bilmeden. Çok teşekkür ederim Nilgüncüm.

      Sil
  2. Beyaz ve ahşabin ne kadar yakıştığını birkez daha gördük

    YanıtlaSil
  3. gecmis olsun canim... evin icindeyken insaat cok fena, 4 ay boyunca yasadik... cok sükür bitti sayilir bizimki... dolap kapilari pek bir yakismis, degisIk bir hava vermis odaya... öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Nazar degmis, geçmiş olsun emelcigim, her sıkıntıdan bır mutlu son çıkarmak hep böyle kolay olsun. Hasır kirlente bayıldım. Nereden aldın acep? Kek yakışıklınin anlaşılan Alp e afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Blog Atlası'nda blog sayfanızdan kısaca bahsettim. Bilgi vermek istedim. Bu adresten ulaşabilirsiniz: http://blog-atlasi.blogspot.com.tr/2016/10/inspirations-at-home.html

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun:( Görseller her zaman ki gibi şahane... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Şu su sızıntıları çok kötü bir şey, umarım bir daha yaşamazsınız aynı olayı. Görseller harika! :)

    YanıtlaSil
  8. Çok tarlı bir blog bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  9. Emel ablacım öncelikle çok geçmiş olsun:( İki sorum olacaktı.Zeytin yapımında çizip sade suya mı koymak gerekiyor? Bir de fotoğraflarını hangi lens ile çekiyorsunuz?Sevgiler,
    Feride

    YanıtlaSil
  10. Migros ve zeytin kısmı direkt bana hitaptı :p
    geçmiş olsun diyeyim yaşadığınız sıkıntılar için

    Sevgiler

    YanıtlaSil