Pazar, Haziran 19, 2016

YENİ MUTFAK RAFI / DIY

















Alp'in TEOG sınavı, diploma töreni, yeni lise kayıtları derken, epey yoğun günler geçti bitti çok şükür.
Uzun zamandır evde vakit geçiremiyorduk bu telaşlar nedeni ile.
Özlemişiz.
O kadar keyifli ki, haftasonu o AVM senin bu AVM benim gezmekten ve para harcamaktansa, evde saatlerce uğraşıp, dümdüz tahtalardan güzel bir şeyler ortaya çıkarmak. 
Boya yapmak, çivi çakmak.
Her seferinde  boyalar çıkmazsa"yarın iş'te rezil olurum" diye düşünerek lavabonun altında dakikalarca ellerini fırçalamak.
Tuhaf gelebilir ama bence keyif!

Bu sefer mutfağa açık bir raf yaptık. 
Tekerlekli.
Bir de, önümüzdeki hafta bayram gelmeden boyamız-badanamız bitsin, tamamdır.
Bu raf bitince, içi yerleştirilince,
ben yine karşısında, 
o bildiğiniz vaziyette.
Aval aval işte.

Çok güzel haftalar!

Emel






50 yorum:

  1. ben şimdi baktim aval, aval:) söylemişmiydim daha önce "harikasiniz":) iyi gunlerde kullanin emel'cim. iyi haftalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nagehan, aval aval bakacağına gel de bir kahve içelim canım:) öperim, çok sağolasın.

      Sil
  2. Harika olmuş, Alp'in de başarılarının devamını diliyorum.Çok sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Nasıl güzel olmuş... Bu beyazlar insanın içini ferahlatiyor en azından benim öyle ig. da pembe görmekten bıkmıştım. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz bir renk işte, kimi beyaz, kimi pembe, kimi kırmızı Ayşecim. İG konusunda seninle hem fikirim. Bakamıyorum zaten o kadar vaktim yok eskisi gibi zaman harcayamıyorum oraya. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Artık söyleyecek söz bulamıyorum , siz bu kadar harika işler çıkarırken " sıcak çok sıcak " diye diye kendimi oradan oraya atıp koca hafta sonunu bomboş geçirmenin utancı içindeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kış o kadar üşüdüm ki, kendi kendime hava 45 derece olsa da şikayet etmeyeceğimi dedim:) Gerçekten de sözümün arkasındayım vallahi:) Herkes yandık, gece uyuyamadık çok sıcak falan diye şikayet ederken, ben ooohh içim ısındı valla diye şükrediyorum Nilgüncüm:)))
      Sende boş durmuyorsun ki...bilirim seni ve tez canını severim:)

      Sil
  5. Elinize, emeğinize sağlık. Sadelik, duruluk, yalınlık her şey evinizde bütünleşmiş yine. Evle ilgilenmek terapi gerçekten. Sevgiler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en büyük zenginlik Ayşe, evde ve evin içinde yaşayanlar, yaşatılanlar...
      Kıymet bilmek, şükür etmek gerek. Teşekkür ederim beğenmene çok sevindim.

      Sil
  6. Merhaba sevgili Emel, yine yeni yeniden on numara beş yıldız bir çalışma, ne denir ki hiç! sadece ustaların önünde saygı ile eğilip seyretmek lazım... :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızlara boğdun beni Hülyacım:) ne kadar tatlısın. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. cok güzel olmus yine Emel, ellerinize saglik... bir daire icinde bu kadar is cikarirken hayalinizdeki ev'e kavustugunuzda neler yapabileceginizi düsünemiyorum...
    Alp'ime yeni okulunda da basarilar diliyorum, umarim gönlüne göre arkadaslar bulur ve keyifli bir okul hayati olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilücüm, bu ara o kadar yoğun hissediyorum ki şu bahçeli ev, sanırım çok yakında:)
      Teşekkür ederim, tüm bu hazırlıklar orası için zaten:)

      Sil
  8. Beyazın beyaz ile muhteşem dansı! Her şey birbiriyle o kadar güzel ki, sanki hep varmış gibi oluyor insanın gözünde.

    Tarzı bütünleşmiş insanlara olan hayranlığım bir kez daha tescillendi. Çok güzelsiniz ablacım bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersincim, çok teşekkür ederim, bir şeyler ortaya çıkarmak ve üretmenin hazzı çok büyük, sende çok biliyorsun:)

      Sil
  9. Alp kuzusu mezun oldu demek! zalimsin zaman.. ne çabuk büyüdüler hala bebecik halleri gözümün önünde..
    ne güzel bu raf yerine nasıl yakışmış ellerinize sağlık emel. yalnız benim merak ettiğim, bunca şey yapıyorsun ve hala koyacak yer bulabiliyorsun ne hoş:)
    keyifle geçsin haftan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuşum, hepsinin zaten yeri belli oluyor ve öyle projelendiriyoruz fabrikamızda ayıptır söylemesi:)) Evde ikea bir şey kalmasın, her şeyimiz el yapımı olsun, bizden olsun. Fazlalıklarda çok güzel "başka evlerde" kendilerine yer buluyor. Hiç bir şey atılmıyor ve ziyan edilmiyor. Tam çevko düzeni:)))
      Sağol tatlım:)

      Sil
  10. Beyaz ne kadar huzur verici. Ben de huzur buldum. ALp'e ben de başarılar dilerim. Yolu açık olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, renk konusunda ve düşüncelerinizle aynıyız:) Eksik olmayın.

      Sil
  11. Düz tahtaları nereden alıyorsunuz? Ben de duvar rafı yaptırmak peşindeyim, çok daha küçük bir iş için bile gerçek ahşap bulana kadar çatladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi bauhaus ta var sevgili küçük joe. Ahşap tahta reyonunda. Çam tahtalar.
      Kolay gelsin sana da.

      Sil
  12. Emelcim,aile fotoğrafınızı gördüm Alp'in mezuniyetinde,bayıldım.delikanlı çok yakışıklı maşallah,bahtı güzel olsun.
    evine ne yapsan güzel oluyor,neyin fotoğrafını çeksen müthiş duruyor.ama;senin o alimünyum çaydanlığını,elektrikli ocağını,ekmek kutunu,el yapımı şamdanını,süt şişeliğini..... diye uzar bu liste:)))
    sevgiler çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gördün mü havvacım:) Çok teşekkür ederim. Zaman çabuk geçiyor sahiden ve çabuk büyüyorlar.
      Biz aynıyız tabi:))
      Sağolasın, eksik olma. Beğenmene çok sevindim.

      Sil
  13. TEOG sonrası özgürlük günlerinin tadı paha biçilmez
    Hep söylerim;mutlu eden neyse tüm toplumsal yönlendirmelerden uzak onu yapmalı insan. Sen de kendi cennetinin kumsalında dolanmışsın işte ne güzel.
    Üstelik sonucu sana güzel bana da güzel :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür atlattık Kadriyecim. Çocuklar da bir rahatlasın artık.
      Çalışma masası hiç bu kadar boş ve temiz olmamıştı Alp'imin:)
      Teşekkür ederim, sağolasın burada olman beni çok mutlu ediyor.

      Sil
  14. Hiii diyorum sonunu getiremiyor aval aval bakıyorum.Ya nasıl güzel oluyor her yaptığınız ve nasıl yerine cuk oturuyor hep o fotografların içindeymişçesine hiç yadırganmıyor be Emelim.Sade olduğu kadar şık kadar şık,şık olduğu kadar da kullanışlı olmuş.Çok beğendim çok...

    YanıtlaSil
  15. ya baharcım yaaa:))) avalım balım:) çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım benim.

    YanıtlaSil
  16. Nasıl bir güzelliksiniz siz Allah aşkına? Bunlar ne güzel ürünler emek emek. Eviniz çok hoş, son derecede ferah. Bayıldım sözcüğü bile yeterli değil gördüklerimi anlatmaya. Ben de ya pmak istiyorum bunlardan desem ne dersiniz. Bir zaman önce kesip biçmek için bir makine almaya kalkışmıştım da cüzdana bakınca vaz geçmiştim. Şimdi bi daha pişman oldum. Sahi, bir apartman dairesinde yapılabilir mi bunlar,ne dersiniz? "dildennagmeler.blogspot.com"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapılır yapılır, eğer heves varsa, nerede olduğu hiç önemli değil. Aletlerde o kadar pahalı değil artık. Apartman katında da harikalar yaratabilir insan. Tabi gönül bahçeli ev ister o ayrı:)
      çok teşekkür ederim, sevgilerimle

      Sil
  17. bu postu ilk paylaştığında elimdeki tabletten kısacık baktım. bilgisayarı açıp doya doya seyredeyim dedim. bu aralar misafir trafiğim var. aklımda hep bu karelerde. neyse bu öğleden sonrayı blog işlerine ayırdım. birşey paylaşınca hemen görmek yeni bir şeylerin farkında olmak isteyip de süre uzayınca acı veriyor. kısmet bugüneymiş. ayak üstü bir yorum yazmak istemedim. çok emek, çok sevgi, çok hayal ve çok mutluluk var. ah o senin düş evin için kalbimde ve dualarımdasın. umarım bana yakın olursun ve bembeyaz tebessümlerle kahve içeriz karşılıklı. herşey, her ayrıntı içime güzelliğe dair bol umut doldurdu. alp kuzuma, becerikli eşine ve sana kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen yazdığın herşeyde o kadar yanımda, o kadar benimlesin ki! bir ceee desen bile yeter. Teşekkürler Ayşencim

      Sil
  18. bende Alp ve sizin resminizi görünce aval aval baktım Emeelll..hep o düğme burunlu minik gözlü tombik yanaklı güzel suratlı Alp'im gözümün önünde ya benim..hey Allahımm heeyy zalimsin zaman:) Hep güzellikler görmeniz dileği ile,, Çağla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaman çok zalim be çağla:) haklısın. Büyüdüler, maşallah genç kız, genç delikanlı oldular. Doğa yı da gördüm oda aynı maşallah, kocaman olmuş.
      öperim canımsın, sağol.

      Sil
  19. dekorasyona dair fikirleri okumaktan çok keyif alıyorum. ya da evle ilgili her şeyi =) fotoğraflarınıza bayıldım elinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  20. Merhaba sevgili Emel, uzun zamandır ses vermedin umarım her şey yolundadır... Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  21. ben de arada bakiyorum ama ses yok... herkes iyidir insallah... hersey yolunda mi diye sormuyorum, yolunda giden pek birsey yok bu aralar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilücüm canım, çok teşekkür ederim, bugün ilk kez açtım bilgisayarı. Nasıl fotoğraf yüklediğimi bile unutmuşum düşün:) Çok kötü tökezledik bu sefer ama şükür ki çabuk kalktık:(
      Hepimize geçmiş olsun.

      Sil
  22. Emel Hanım eksikliğiniz hissediliyor, umarım kötü bir şey yoktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, bu sefer çok üzüldük hepimiz. inşallah geçip bitecek, selamlar sevgiler

      Sil
    2. Ne tatlısınız, ne sade, ne iyisiniz. Sevgiler.

      Sil
  23. Özledik vallahi ablacım. Kocaman sevgiler. <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ersinscim mesajını okudum ama yazamadım, çok teşekkür ederim. Millet olarak toparlanmayı başarabilirsek, daha nice güzel paylaşımlarımız olacak inşallah. Sevgilerimle kardeşim

      Sil
  24. Ama çok merak ettim :( İki satır yaz lütfen, sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hülyacım bilgisayarı bugün açtım anca. Çok teşekkür ederim, merak etme, herkese olan, herkeste olan:(

      Sil
  25. Yanıtlar
    1. feridecim bilgisayara açmadım hiç, mesajını gördüm ama yazamadım. Çok teşekkür ederim, buradayım merak etme:)

      Sil