Pazar, Mayıs 29, 2016

ÖZEL TEŞEKKÜR















Her şeyin jet hızı ile başlayıp, aynı hızla tüketildiği şu günlerde, kısacık yazılar yazmama rağmen, hala blog okuyup, burada benimle güzellikler paylaştığınız için "çok özel bir teşekkür" etmek istiyorum size. 
İlla yorum bırakmanız gerekmiyor, ben zaten okuyucularımı biliyorum ve burada benimle olduğunuzu, bu sayfanın arka planındaki, yönetim şemasından zaten çoğu zaman takip ediyorum, görüyorum.
Her defasında daha bir şevkle, daha bir istekle fotoğraf çekiyorum sizi orada gördükçe.
"Bloglar artık okunmuyor" diyen sevgili blogger arkadaşlarıma da, biraz daha düzenli blog yazıları yazarlarsa, o çok kıymetli okuyucularının, her koşulda, harika bloglarının takibinde olacaklarına yürekten inanıyorum.
Hepimizin, bloglar dışında özel hayatları var tabi,  koşturmacaları, telaşları var. Burası keyifle vakit geçirdiğimiz, hobi alanlarımız çoğumuzun. "Ekmek kapımız" değil belki ama "Emek kapımız."
Hiç kapanmasın, arada bir kilitleyen olsa bile anahtarı kendinde olduğu için gelip açsın lütfen:)

#yasasinbloglar#

Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum, iyi haftalar.

Emel











33 yorum:

  1. ne güzel anlatmışsın emel,emek kapısı:)
    yaşasın bloglar:)
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  2. aaa olamaz , şimdi ben aylar sonra, eskiden olduğu gibi aynı saatlerde blogumla ilgilenirken ve hatta 10 dk önce sevgili nilgün - evimi seviyorum blogunun sahibesine, bana yaptığı yorum ve bloguna döndüğü için '' blogda dostluk var haydi bloglara'' yazarken sen bu postu hazırlıyordun demekki, o teşekkürü kalbimin en derinine koyup sana da kocaman sevgiler yolluyorum. kalpler bir olsun yeter bizimkide bir olmuş zaten ...hadi herkese kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. yaşasın bloglar emel, yaşasın:))

    YanıtlaSil
  4. Aynen öyle, yazının değeri bambaşka. Yaşasın bloglar !

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel yazmışsın Emel , tam da benim duygularım bunlar . Bilirsin okumayı severim , yazmayı da ... Hatta bazen yazmayı konuşmaktan daha çok sevdiğimi düşünüyorum . Emeğe saygım sonsuz , şu fotoğrafların duru güzelliği ,sadeliği , doğallığı ruhuma nasıl iyi geliyor anlatamam... Emeğe saygım sonsuz lakin bloglarımızın yerini alan " şunu aldım , bunu taktım; sunumum nasıl ? " " pembik evimde kocişimle çok mutluyum ... " sloganlı yapay görsellerine yenilen bloglarımıza haksızlık etmiyor muyuz? Hoş sen de aynı şeyleri söylüyorsun ama , ne bileyim işte .
    Bloglarımızı öksüz bırakmayalım !
    Mutlu haftalar Emelciğim !

    YanıtlaSil
  6. İyi haftalar Emelcim ve aynen katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Sizin blogdaki yazılarınız da sade,az ve öz anlatımlı,bunun da takip edilmenizde etkisi oluyordur,her pazar merakla bekliyorum.@hobiyleterapi

    YanıtlaSil
  8. Lovely idea!

    Yummy bread :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  9. bloğunuzu çok uzun zamandır takip ediyorum ve size ilk mesajımı yazıyorum. bunun sebebi bu akşamki yazınız. size ve bloğunuza bayılıyorum.umarım daha uzun yıllar yazmaya devam edersiniz sizi okumak büyük bir zevk. emeğinize ve dilinize sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle 'emek kapısı' , kendini iyi hissetme aracı bloglarımız . Ben hep buradayım , yazdığın her yazıda :)

    YanıtlaSil
  11. Günaydın. Bu "teşekkür" ne kadar düşünceli ve içten bir davranış. Çok içtenlikle söylemek isterim; yayınladığınız her yayın bakmaya ve okumaya değer oluyor. İnce bir zevk, eğitici bir anlatım, gören ve güzeli yakalayan, bunu fotoğraflara yansıtabilen gözler.
    Teşekkürler emekleriniz için.Bu güzel uğraşı hep sürdürün.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Merhaba sevgili Emel sen ve senin gibiler olmaya devam ettikçe aslında biz teşekkür etmeliyiz... Keyifle izleyeceğimiz resimleri o kadar emek harcayarak ekliyorsunuz hiç bir beklentiniz olmadan, iyi ki varsınız... :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. İyi ki var bloglar iyi ki var güzel insanlar ♥

    YanıtlaSil
  14. Blog okumayi ve yazmayi cok seviyorum. Diger ortamlardakincikar ikiskileri yok burada. Her ne kadar zamansizliktan dolayi yazamasam da guzel burasi. Sevgiler Emelcim :)

    YanıtlaSil
  15. Yaşasın bloglar. İş stresi arasında uğrayıp nefes aldığım yerler. :)Benden de size teşekkürler bize böyle güzel fotoğraflar, böyle güzel yazılar sunuyorsunuz.

    YanıtlaSil
  16. Bazen sessiz de olsa hep takibinizdeyim Emel Hanım ;)
    Emek kapılarımız daim olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. blog okumayı çok seviyorum ama şahsen ben yazacak konu bulamıyorum. sizin blogunuzu gizlice okuyanlardanım... hayranlıkla bakıyorum size..
    hep yazın, hep güzel fotoğraflar çekin sessiz de olsa sizin yanınızdayım ben..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Ben de bir geliyorum bir gidiyorum.. Blogun emeği duygusu bambaşka...
    Yaşasın bloglar..
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. her pazartesi ugruyorum buraya canim... seviyorum senin huzur veren evini, yazilarini...

    YanıtlaSil
  20. Doğru didin Emel yaa, ooff ben de birazcık şu bloğuma eski sevgimi göstersem çok iyi olacak.. Gerçi tam da yaz geliyor, sıcaklardan fotoğraf çekmek bile tam eziyet ama olsun birazcık zorlamak gerek...
    Gaza geldimmm.:)))

    YanıtlaSil
  21. Fikirlerine tamamen katılıyorum dostum. Blogları boş bırakan bizleriz dolayısıyla takip edenleri küstürmemek gerekli..( geçen Nilgün ablaya da aynı yorumu yazdım)
    Her daim güzel paylaşımlarınla ilham kaynağı olduğun için bende sana teşekkür ederim. İyi ki varsın!

    YanıtlaSil
  22. Merhaba sevgili Emel, sana ilk defa yorum yaziyorum ama yillardir blogunu duzenli olarak takip ediyorum. Hatta birkac gun post yazmazsan gizli gizli kiziyorum :) Evinin ilk halinin Evim dergisindeki resimlerini bile biliyorum. Yalin ve dogal zevkini ilgiyle takip edip, bende becerebilirmiyim acaba diye de ozenmiyor degilim. Dergilerde, internette evinin resimlerini gorunce saksindan, dolap kulplarindan stilini taniyorum artik. Arkanda gizli bir ordun var merak etme. Basarin, huzur ve mutlulugun daim olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Çok tatlısınız daimi takipçinim ben Emel ablacım çok selamlar

    YanıtlaSil
  24. Ne teşekkürü ayol! Biz teşekkür ederiz sana asıl fotoğraflarınla bize bağışladığın huzur için :)
    Öperim çok çok

    YanıtlaSil
  25. sevim koş sevim demesen ben ayakta uyuyorum:) hatta emel bu hafta yayın yapmadı acaba tatile mi çıktı bile dedim kendi kendime.. ne güzel dedin emek kapısı diye.. emeğinin karşılığını her daim alman ve hep buralarda olman dileğimle..

    YanıtlaSil
  26. Merhaba sevgili Emel, ben de bloğunuzu uzun zamandır takip ediyorum ama hiç yorum yazmadım şimdiye kadar. Yazılarınızı keyifle okuyorum, bu işi ne kadar disiplin içinde yürüttüğünüzü de bir çok arkadaşıma anlatmışımdır. Emek verilen herşey çok daha güzel, yaşasın bloglar:)

    YanıtlaSil
  27. Ben uzak kalamıyorum çok yazamasam da okumak için mutlaka uğruyorum.Özellikle senin huzur veren karelerine.Hep yaz sen Emelim.

    YanıtlaSil
  28. oleeeey çok mutluluk verici yazmışsıınn viva la bloglaaar :)

    YanıtlaSil
  29. Düzenli ve içerikli blog yazanlara hayranlık duyuyorum keşke ben de yazabilsem diyorum.Emel'cim sen ve buraya yorum bırakan blogger arkadaşlarımla zamanında yorumlara dayanan tatlı bir iletişimimiz vardı.Haliyle ben bloguma ve takip ettiğim bloglara ayıracak yeterli zamanı bulamayınca o iletişimimiz azaldı ve bunu özlüyorum.Blog camiasında herkes naif,yapıcı,espritüel ve ilham verici.Yorumlarda bir şeyi eleştirmenin bile bir adabı var.Bunu kaybetmememiz dileğiyle.

    YanıtlaSil
  30. O kadar duygulandım ki Emel, iyi ki seni takip ediyorum, iyi ki bu güzel yazılarınla mest oluyorum 🎀🌷

    YanıtlaSil
  31. sevecen ve zarif kadın
    fotoğraflar yine çok güzeldi
    renklere bitiyorum

    iyi ki paylaşıyorsun;teşekkürler ve sevgiler

    YanıtlaSil
  32. Ben seni bu konuda çok takdir ediyorum Emel, hiç bırakmadın bloğunun elini, dediğin gibi yazdıkça okuyanın olur, inşallah hep canlı tutabiliriz blog camiasını, sevgiler, hayırlı Ramazanlar!

    YanıtlaSil
  33. Like koyup geçecek düğme arayanlar , hız hız hız dediğin gibi..Her zaman sade, her zaman duru görüntüler sunuyor bloğun sevgili Emel..Ne zaman uğrasam, sakinleşip, yavaşlayıp, içim ışıldayarak devam ediyorum sonrasında güne..Ne kadar teşekkür etsek az emeklerine:) Geçen gün eurofloraya küçük kuşların olduğu küçük kaseye bakmaya gittim. Bir fotoğrafımın altına yorum bırakmıştın aylar önce ben de sana gittiğimde bakacağımı söylemiştim. Maalesef kalmamış. erzik@itu.edu.tr adresine bendekini yollayabileceğim bir adres bırakırsan öyyle mutlu edersin ki beni :)

    YanıtlaSil