Pazar, Şubat 07, 2016

Biraz bahardan konuşalım mı?

















Şubat benim için cemrelerin ayı.
Soğuğuna rağmen, baharın göz kırpmaya başladığı güzel, keyifli günlerin başlangıcı.
Çiçekler ve tomurcuklanmaya başlayan bazı ağaçlar zaten bunun en güzel habercisi. 
Bir de kuş sesleri. 
Kışın karanlık sabahlarının, aydınlığa döndüğü, akşam iş çıkış saatlerinin güneşe durduğu zamanlar.
Nergisler, sümbüller, laleler, arap sümbülleri kol geziyor bu vakit.
Nasıl keyif almaz insan.
Kötülük beslemiyor, yoruyor, ömür tüketiyor. Güzel olanı görmek, umudu hep hissetmek, şükür ederken, bunu görmek istemeyenler içinse, içten içe hayır dilemek.
Bahar, bana hep çoşku, hep umut, hep güzellik demek.

Mutlu haftalar,
Okulu başlayan evlatlara da hayırlı-başarılı bir dönem, en alasından.

Emel







13 yorum:

  1. Hoş gelsin bahar .Daha dün sabah Ankara'da kara kış vardı.

    YanıtlaSil
  2. emelciğim....dua için amin,amin,amin,hep güzelliklerle dolu dolu ol. ne güzel anlatmışın...sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  3. Okula başlayanların arasında benim kuzum da var. İyi dileklerini ilettim kendisine. Bahar senin sayfana çoktan gelmiş bile ama unutma, dördüncü Cemre' de bizim evde. Dilerim, güzel bir bahar yaşıyalım, kayıplarımız olmadan, pembeye, sarıya, bolca yeşile boyanmış bir bahar. Bu aralar az uğruyorum ama fırsat bulduğumda okumadan geçmiyorum. Sevgiyle kal gün ışığı:)

    YanıtlaSil
  4. Senin evine Bahar çok yakışıyor.Özellikle birbirinden güzel çiçeklerin yok mu, bayılıyorum onlara...
    Yeni döneminiz hayırlı olsun dostum :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel her detay.İyi haftalar Emel Ablacım

    YanıtlaSil
  6. Baharı hep konuşalım, üç aya değil bir seneye yayalım hatta :) öyle mutlu oluyorum ki emel, böyle hava aydınlanacak diye içim pır pır! Bu arada o geyikli tabakları ne çok aradım bu kış, yok yok yoktu :))

    YanıtlaSil
  7. Bahar sevilmez mi hele aydınlık saatler artıyorsa.Dün tüm gün dışarıda gezdik üşütse de insanın içine mutluluk verecek bir hava vardı ne iyi geldi hepimize.Ve üstüne senin harika karelerin katmerledi bu iyiliği.Sen hep konuş bahardan ben dinlerim canım.

    YanıtlaSil
  8. İlk cemreyi yüreğine düşürenlerdensin sen Emel
    Erken baharlar gibi her bir fotoğraf karen

    Mutluluğun ve aydınlığın daim olsun

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Hissettiğiniz güzellikleri bize de taşıyorsunuz, ne güzel. Fotoğraflarınıza bakmak mutluluk sebebi başlı başına!

    YanıtlaSil
  10. Emel sonsuz bahar ülkesinde her sabah bahara uyandım. Lakin hani o soğuk gri kış günlerinin ardından bahar kokar da, biz her seferinde yeniden doğmuş gibi yenileniriz. Iste bu duyguyu asla bilmemek. Bunu anlatmaya çalıştım. Ne muhteşem bır duygudur. Baharı böyle hissetmek.

    YanıtlaSil
  11. Bu evde kış ayrı, bahar ayrı güzel. Çiçeklere çok özendim.

    YanıtlaSil
  12. WOnderful plate!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  13. ay evet konuşalım hatta hemen yaza bile atlayabiliriz o kadar özledim..
    içimi ısıttı karelerin..
    yeni dönem tüm çocuklarımıza hayırlı olsun..
    öpücükler yolladım.

    YanıtlaSil