Cuma, Aralık 04, 2015

ARALIK IŞIKLARI














Dışarıda keskin soğuk, akşam erken kararan hava, sabahın kör karanlığında işe giderken ağzından çıkan duman, aslında içinin sıcacık nefesi.
Aralık ayı, benim en çoşkulu, en umutlu, en sevdiğim, renklerinde ve ışığında çoştuğum muhteşem zamanlarımın vakti.
Havanın karanlığına inat, içerde yanan ışıl ışıl lambalar, cam fanus süsler, sandal ağacı kokusunun eve yayıldığı huzur kokulu akşamların tanımı.
Keyfini çıkarın.
Bir "aralık ayı" daha görecek miyiz bilmiyoruz. 
Şu an içindeyiz ve şükürle, şükranla sarıp sarmalıyoruz.
Harikulade bir haftasonu herkese.

Emel


15 yorum:

  1. Fotograflar her zamanki gibi sahane Emel'cim. Icim acildi, sevgiler <3

    YanıtlaSil
  2. Blogları gezmeyi, senin karelerine uzun uzun bakmayı özledim. Ama en büyük ozlemimleyim. Emelcigim harika kareler, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. O ne tatlı baykuş öyle:) Valla evi ışıklarla donattım, ağacımızı kurduk da ancak ısınabildim aralık ayına. Baharı bekleyen kumrular gibiyim:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Daha nice Aralık aylarını sağlıkla görmek dileğiyle
    Ozumebruli

    YanıtlaSil
  5. Emelcim,

    Evine zevkine zaten vurgunum. Ama, şu minik cam şamdana ba-yıl-dım..
    Bi ben bulamıyorum sanırım bunları :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, real den aldım bu cam fanusu. Yakınında varsa bakabilirsin Özlem.

      Sil
  6. Wonderful glass ornaments!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  7. gercekten harika aksesuarlar ♥

    Benim de Bloguma bi ugrarsaniz cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  8. Ruhunuzun yansıttığı zerafeti seviyorum:)

    YanıtlaSil