Pazar, Kasım 08, 2015

KIŞA HAZIRLIK TURLARI















Aralık ayı geliyor. 
Fotoğraf çekmeyi en çok sevdiğim ay.
Evdeki görsel şölen, size nasıl yansır bilemiyorum ama haftasonları elimden makina düşmeyecek gibi. 
Kırmızı çok ağırlıklı olmaz bizde ama beyazın ve yeşilin her tonuna hazır olun.
Parlak ışıklar, yıldızlar, gri battaniyeler, beyaz polar örtüler, mumlar, elma, tarçın, çam kokuları.
Akşam içilen sıcak çikolata ve salepler.
Pastel yılbaşı süslemeleri gelmiş bu yıl, bilindik bir mağazada rastladım. Toz pembe ve mavi ağırlıklı.
Sevenlere bilgi olsun. O renkler bana hep baharı anlattığı için belki de, ben pek sevmedim.
Bu arada benim gri sandalyeyi biliyorsunuz. Onun arkasına minik bir kanca taktım, fotoğrafta farkedenler olmuştur. Süsleri oraya asmak için. 
Bir de, bozuk yanmış, led, spot lambalarınızı atmayın. Çok güzel gri parlak uçlarına, birer ip bağladınız mı, yılbaşı çamınıza harika süsler elde edersiniz.

Mutlu haftalar!




10 yorum:

  1. içindeki heyecanı çok iyi hissettim.

    YanıtlaSil
  2. kısta ayrı guzel daha sıcak daha samımı segıler

    YanıtlaSil
  3. Süpersin Emel, daha sen anlatırken heyecanlandım, fotoğrafları merakla bekleyeceğim, iyi haftalar :)

    YanıtlaSil
  4. tam kış özlemimi anlatan bir yazı yazmıştım ki bu posta denk geldim aynı heyecanı paylaşıyoruz 😊

    YanıtlaSil
  5. senin evine yılbaşı hazırlıkları çoook yakışıyor..
    o halde tam gaz yılbaşı hazırlıkları başlasın!!
    mutlu haftalar emelcim..

    YanıtlaSil
  6. Ben de dört gözle beklerim yılın bu zamanını ...
    Senin evdeki görsel şölen için nasıl heyecanlıyım anlatamam !
    Lütfen daha daha çok fotoğraf çek !

    YanıtlaSil
  7. kisin ayri güzelligi bu oluyor iste... yoksa kis aksamlarini nasil gecirecegiz, degilmi???

    YanıtlaSil
  8. O kancayı çook sevdim ben:) Ne güzel bir Aralık yaklaşıyor şimdiden belli oldu :)

    YanıtlaSil
  9. yılbaşı dekorasyonunu çok çok severim:) heyecanla bekliyorum yeni yazılarınızı görselleri :)

    YanıtlaSil
  10. kışı özeldim bi an ne hoş olmuş herşey bloğunuzu takibe aldım bu arada bende sizi bekliyorum,sevgiler :)

    YanıtlaSil