Pazartesi, Temmuz 20, 2015

Tatil Özeti













Tatildeysen, denizin iyotu, çamların kokusuna karışıp oksijenden burnun yanabilir.
 Güneş, bin koruma faktöre rağmen yüzünde lekeler bırakıp, dalmaçyalı halini de sevdirebilir. Gün boyu yüzmekten kolların kas yaparken, gülmekten de karın kasların ağrıyabilir.
Sabahın en erken saatinde yürürsen, kumsalda yuvalarından denize ulaşmaya çalışan yengeçler, az kaldı ayağından bir öpücük alabilir. Olmadı, sen üstüne basmayayım diye, kuğu gölü balesi de yapabilirsin.
Şınorkelin gevşeyen lastiğinden denizin dibinde yüzüne, gözüne su kaçabilir, şişen balık, alanına girdin diye, seni sahile kadar kovalayada bilir.
Hepsi tamam.
Başım üstüne.
Ama şu  EV dedikleri yer, nasıl bir sır saklıyorsa yüreğinde,
bir çıktın mı, geri dönmek için gün sayar bulursun kendini, cenneti bulduğunu sandığın yerde bile.

Not: Şair, burada tatil sonrası eve dönüş, oda-oda geziş ve memlekete gelipte toprağını öpen gurbetçi misali parkelerle arasında oluşan yakın mesafeyi ifade etmek istiyor. 
Lütfen alıcılarınızla oynamayınız!
Şaka!
Oynayın tabi.
Alıcı dediğin nedir ki, yengeçten sevimli mi sanki?

Mutlu haftalar:)


8 yorum:

  1. Çok özlemiştik , hoşgeldiniz:=) Sevgiler,

    Feride

    YanıtlaSil
  2. E meeeeeellllll huhu hoş geldinnnn.....ne eyi ettin de geldiinnn yediğin içtiğin senin olsun, nereleri gezdin? neler gördün? o yengeçlere bale yaparken alkışladılarmı seni,yoksam öpücükleri kaptınmı?hı?Hem şişen balık da ne? ne diye kovalamış seni koskoca denizde kovalayacak başka birini bulamamış da benim en sevgili bloggerımımı bulmuş hı?(ama yazık Emel yaaa o balığın yerinde olsam ben de seni kovalardım biliyonmu:))heheeee seni yakalardım bebişleri sever gibi mıncıra mıncıra öperdim hoş resimlerine bakınca mıncırııcak(zayıflıktan) bi yerinde yokya neyse...artık hı önümüzdeki hafta bende yok olacam buralardan yazamazsam merak etme olurmu takipte olam gene seni hadi ben kaçtım çüzzzz ha bu arada özlemişim seni

    YanıtlaSil
  3. Lovely photos, that glass bottle with the mini faucet on is really cute & practical!

    Have a lovely week :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  4. hosgeldiniz güzel evinize... kayisi recelimi yaptin, tam cözemedim....

    YanıtlaSil
  5. Tatiller her zaman güzel. Ama eve dönüş kısmı ayrıca mutluluk da verebiliyor insana. Evler sihirli şeyler kesinlikle. Çaktırmadan bağlıyor insanı kendine. Ben her zaman tatil için can atan biri olmuşumdur ama eve dönmeyi de o kadar çok severim. Derin bir ohh çeker, eşyalara yeniden göz atar, sanki ilk kez görüyor gibi tek tek incelerim. Özlem çok oluyor. Şuradaki kutucuk gibi evimizi bile özlüyoruz ya çok şaşırıyorum bazen. Bazen İzmir'e bir gideyim evden çıkmayacağım dediğim zamanlar oluyor ama elbette bizim durum değişik. Eve bile giremediğimiz zamanlar oluyor. Bu arada raftaki fleur de lis'li tabağı gördüm hemen. Çok beğendim. Her şey o kadar duru ki bu evde, hayran kalıyorum.
    Kocaman sevgiler, evinde mutlu mesut bol kahkahalı zamanlar dilerim:)

    YanıtlaSil
  6. Çok ilginç ve güzel bir bloğunuz var. Yazı için de teşekkürler.
    Siteniz çok güzel. Blog arkadaşı olmak isterim. Sitemi ekler misiniz ? Ben de sizi ekliym.

    YanıtlaSil
  7. Özlemişim hemde çok:) Öperim en kocamanından.

    YanıtlaSil