Cuma, Ekim 11, 2013

Siyah ve Beyaz...





Oh! nihayet bitti benim yastık kılıfı. 
Siyah-beyaz, beyaz-siyah, siyah ile beyaz, beyaz ile siyah:)
Her yer siyah-beyaz.
Diren!pastel tonları:)
Yok, onlara da sıra gelecek elbet, sırayla bu işler yani.
------
Şöyle bir baktım da, evde ne kadar çok siyahım, ne kadar çok beyazım varmış benim.
Topladım bir araya bazılarını. 
Tek tek, fotoğraflardan biliyorsunuz zaten  bir çoğunu ama,
ama...
 Sanki bir araya gelince, 
Voltranı oluşturmamışlar mı?:)












16 yorum:

  1. ah seNiN siyahıNı beyazıNı sevsiNLer :)

    YanıtlaSil
  2. Selam bende siyah beyaz dekorasyon manyağıyım. Benimle örtüşüyor gerçekten. Gerçek hayattata gri olmaya alışmaya çalışıyorum. :)
    Çerçevedeki a fikrinr bayıldım bunu uygulayacağım. İzin var mı?

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de biraraya gelince etkileri artmış, güzel olmuş. Ama ben toprak tonları ve griciyim, bunları birleştirmek için de beyaz...Siyahın netliği gençliğimdeki kadar sarmıyor beni artık, ara tonlara gidiyor hep elim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek başına oldu mu sıkıcı olabilir, hatta iç karartabilir. Açmak lazım ara tonlarla, evet.

      Sil
  4. araya bir yere pembe yapraklı çiçek iyi gidermiş..:) bayıldım elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. blogunuzu bugün buldum , herhalde baştan sona bakmışımdır sürekli takip edeceğim bir blog. Ellerinize sağlık, hayal gücünüze sağlık, özellikle patates baskısından yapılan yastık kılıfı benim hiç aklıma gelemeyecek bir şey mükemmel olmuş.Başarılarınızın devamını dilerim. Kendinize ve ailenize hiç uzaklaşmak istemeyeceğiniz bir yaşam alanı oluşturmuşsunuz. Hayatınızın her anından keyif almanız dileğimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sözler, ne güzel dilekler!! Çok teşekkür ederim Hansa. Hoşgeldin, sefa getirdin sende.

      Sil
  6. bence voltrandan daha fazlası:)) kılıfı da bittim bu arada...

    YanıtlaSil
  7. Ben de bugün blogunuzu keşfettim. İçim açıldı her sayfada ve zevkle gezdim. Güzel bir hafta sonu dileğiyle...Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş olmuş canım.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende hoş geldin Rabiacım:) nerelerdesin? Çok teşekkürler.

      Sil