Pazartesi, Ağustos 19, 2013

Daima Yeni...






80'li yıllardı sanırım bir reklam vardı: "eskimiş çoraplarınızı atın, jil geliyor" diye. Çocuk halimle, camdan, pencereden sokağa atılan çoraplar için üzülürdüm, bak şimdi!
Sanırım bu tarz reklamların da etkisiyle, çabuk tüketildi 80'ler ve şimdilerde, o yıllara ait ne varsa çok ilgi görüyor. 
Eşya, dizi, o döneme ait ne varsa işte. 
Migros bile bir ara "Nostalji serisi" çıkardı hatırlarsınız. Kapış, kapış aldı insanlar. Bir VİTA kutusu da ben aldım, ne o? sardunya dikeceğim içine. Ne o? çocukluğuma götürecek beni bu teneke kutu.
Şimdi, bu tahta kaşıklara nasıl kıyarım.
Evet, birinin ucu aşınmış, bir diğerinin sapı eğrilmiş olabilir ama hala çok işime yarıyorlar.
Biraz ahşap boyası, bir iki yapışkanlı, desenli bant.
Bir kavanoz ve doğru tezgah üzerine.

Uzun süren Mutluluklar haftası olsun bu hafta.
Eskimesin günleriniz.
Sevgiler.






6 yorum:

  1. Aaa washi tape! Ben de çok beğenip aldığım bantlarımla ne yapsam diye düşünedurayım.. Yaratıcılık başka birşey tabi.. Yine yaratıcılığını konuşturduğun için tebrik ediyorum.. çok cici olmuşlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol İpekçim. Eminim senden de harika fikirler çıkacak. Merakla bekliyorum. Sevgiler

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ahucum. İnstagramda da peşindeyim haberin olsun:)

      Sil
  3. Çok güzel ifade etmişsin canım,ne güzel bir hale gelmiş o kaşıklar...Keşke benim tahta kaşıklarım da aşınsa!Mutfakta maharettli olan sensin,benimkiler yepyeni duruyor.Tembel kadınım galiba. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin mutfakta da harikalar yarattığına eminim. İnstagramda gördüm kabak tatlılarını:) Ankara ya gelince sana uğrayacağım mutlaka. Henüz tarih belli değil.

      Sil