Pazartesi, Mayıs 20, 2013

Ceviz Sandık






Odanın havasını değiştirdi gelir gelmez.
Önce bir yer bulamadım, nereye koyacağımı bilemedim.
Bir duvar kenarına iliştirdim, bir kapının girişine yerleştirdim.
Ama hiç biri bu kadar içime sinmediği için,
"Öylece kal ve ben seni uzun bir süre bu halinle seyredeceğim" dedim.
Yıllara meydan okuyan, kapağını açtıkça, hala içinden ahşap kokusu yayılan, ceviz sandıktan bahsediyorum.
Yıllar önce, kayınvalidem ve kayınpederim tarafından, Antep'te bir sandık ustasına yaptırılıyor, tamamen el emeği, göz nuru ile. 
Yapımı aylar sürüyor.
Sonra, Konya'ya sahiplerine teslim ediliyor. 
ve şimdi bizim evimizde, yeni yerinde.







5 yorum:

  1. Eskinin gerçekten bir tadı var. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bu nasıl bir emek, değerlendirmeniz çok hoş olmuş yakışmış.

    YanıtlaSil
  3. Canım harika görünüyor her şey.Yapanın ellerine sağlık.Ama kıymet bilenin elinde olmazsa ne anlamı var ki!Bu arada bu oda salon değil sanırım,Oturma odan mı?Emelciğim evini baştan sona fotoğrafladığın özel bir yayın yapsan olur mu? :)

    YanıtlaSil
  4. ben oldukça modern metal abajurun çevresine sarıp, bi parça keten iple etrafını doladığınız, ağaç dallarına takıldım...
    uzun, yorucu ve muhteşem el emeğine tezat ama onun kadar hayata keyif katan dokunuşunuzdan ötürü kutluyorum sizi.

    sevgiler,

    YanıtlaSil