Salı, Mart 05, 2013


Bir öyleymiş, bir böyle...


Kitabevlerinin en sevdiğim yerlerinden biri de, hobi malzemelerinin satıldığı bölümlerde dolaşmak. 
Renk renk kağıtlar, akrilik boyalar, yapışkanlı süsler, fırçalar, cam kalemleri, etiketler. 
Aklınıza gelebilecek ve yaratıcılığınızı tetikleyecek her türlü malzemeyi -eğer tahtakale'ye yolu nadir düşenlerdenseniz- buralarda bulmanız mümkün.
Bunun yanı sıra, Cafe nohut'da, takip etmekten hoşlandığım, fikir veren, en yaratıcı bloglardan biri. buradan bakabilirsiniz.
İkisini yan yana getirdiğinizde, eviniz için, harika fikirler ortaya çıkarmanız ve keyifli vakit geçirmeniz kaçınılmaz.
Bu galveniz vazoyu, cafe nohut'tan ilham alarak, küçük, gri kağıt etiketlerle "puantiyeli" hale getirdim ve yine her zaman ki gibi, karşısına geçip, uzun uzun seyrettim.

Herkese bol neşeli, yaratıcı fikirlerin havada uçuştuğu bir gün olsun.


6 yorum:

  1. İşlerimin yoğunluğu nedeni ile yorum yazamasamda harika görsellerlerini takipteyim her zamanki gibi... Ektiklerinin de ilk çıktığı zamandaki fotoğraflarınıda heycanla bekliyorum... Bu arada vazonda harika üstelikte sıkılınca gidip bsşka renk puantiyelerle değişme seçeneğide cabası ... İyi günlerde kullan ... Kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handecim, sanada kolay gelsin. Çok teşekkür ederim bu kadar işin arasında hiç ihmal etmezsin beni.

      Sil
  2. Emel Hanım çok cici olmuş,ellerine sağlık.Bir de emeğe ola saygın,bu fikri esinlendiğin blog dostunun adını anman hatta bağlantısını paylaşman ne hoş bir davranış!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabiacım çok teşekkürler, beğenmene sevindim. Fikir cafe nohut a ait ve onu es geçemezdim. Bende senin gibi emeğe saygı diyenlerdenim. Sevgiler

      Sil
  3. Geçen yazın feci sıcak günlerinden birinde bir kavanozu maviye boyayıp, üzerine puantiye bende yapıştırmıştım, ama Datça'da bu yuvarlak etiketlerden bulamayınca oturup tek tek hepsini kendim kesmiştim. Benim için çok zor bir DIY olmuştu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yokluk insanı yaratıcılığa itiyor. Güzel bir şey. Ellerinize sağlık. Eminim harika olmuştur.

      Sil