Cuma, Nisan 27, 2012

Beyaz Şapkalı ve Annemin tığ işi battaniyesi


İkea'nın fırsat reyonunu seviyorum. burada
Her zaman değil ama bazen çok ucuza ve hiç anlaşılmayacak defolarla bir şeyler bulabiliyorsunuz. 
Bu beyaz başlığı görür görmez bayıldım. 
Alt kısmını geçen sene "boyner evde" den almıştım, başlığı da siyahtı.  
Bu beyaz şapkası ile salonuma yeni bir hava getirmesi, yanındaki orkide ile sarmaş dolaş olmalarından belli sanırım.




Canım annemin gözünün nuru ile bütün torunlarına, yatak örtüsü niyetine (6 tane) aynı model, aynı renk ördüğü bu battaniye, yaz-kış salonumun baş köşesinde yerini alacak.
Ellerine, yüreğine sağlık canım Anneciğim.

1 yorum:

  1. ama bayıldım ben bu battaniyeye yalovaya gider gitmez aynısından banada diycem canım teyzeme inan yalovaya gittikçe hep uğramaya çalışıyorum özdenle oynadığımız bahçenizde eski günleri hatırlamak çok güzel

    YanıtlaSil