Pazar, Ocak 17, 2021

KAR GELDİ & KABAK LİFİ & TERTİP DÜZEN


















 

Nihayet beklenen kar geldi İstanbul'a. Dün akşamdan beri aralıksız yağıyor. Çok da soğuk. 

Balkon da masanın üzerinde duran meyveler ve bir kaç çiçeğim bile donmuş. 

Kimsenin, hiç bir canlının dışarıda olmaması, geceyi dışarıda geçirmek zorunda kalmaması için dua ediyorum.

Elimizin değdiği, gözümüzün gördükleri bir yere kadar yetiyor sonuçta.

Pencereden seyretmek güzel olmasına güzel de, ben sıcağı seviyorum. Kışın karanlığına, soğuğuna doğmuş olmama rağmen, yaz severim. Kış insanı değilim. 

*******

Bulaşıkları genelde elde yıkıyorum -az olduğunda.- 

Fakat oldum olası, o yeşil, altı sert keçeli, sentetik süngerlerden hoşlanmıyorum. Hijyenik bulmuyorum.

Hep alternatif arayışım vardı ve çoğu zaman da kendi ördüğüm lifleri kullandım.

Geçenler de, instagram da arkadaşlara danıştım. "Siz ne kullanıyorsunuz elde bulaşık yıkarken" diye. Müthiş güzel fikirler geldi.

"Kabak lifi kullanıyorum" diyen çoktu. "Tül perde" diyen oldu. "Balık ağı" diyen oldu.

İlk defa duyduğum bir sürü öneri geldi.

 En çok ilgimi çeken Kabak lifi oldu. Hemen internetten sipariş ettim ve kullanmaya başladım.

Gerçekten hem doğal, hem harika temizliyor. Yapısı sert gibi ama su ile temas ettiğinde hemen yumuşuyor. Dayanıklı, sağlıklı, kullanışlı ve ben sanırım aradığımı buldum.

Buradan da çok teşekkür ediyorum intagramda bana yol gösteren arkadaşlarıma.

*******

Kiler dolabını ne zamandır elden geçirememiştim. Bu haftasonu onu da hallettim. Baharatlarıma çok sevdiğim weck'in beyaz kapaklı kavanozlarından aldım, üzerlerini etiketleyip kaldırdım.

Ufak değişiklikler ve yenilikler iyidir. Mutlu ediyor, umut veriyor.

Güzel bir hafta olsun.

Emel



1 yorum: