Çarşamba, Temmuz 31, 2019

SERAMİK ÜZERİNE DEKUPAJ











Balkon taşlarını yaptırdığımızda -2 sene evvel- elimizde bir kaç tane seramik karo kalmıştı. Bir süre, dolapta öylece kaldılar, hani lazım olur, kırılır, çatlar, mazallah karo kıtlığı olur! yedeğini bulamayız maksatlı.
Geçenlerde, pinterestte çok güzek karo desenlerine rastlayınca, dedim ki, elimdeki bu seramikleri bunlarla kaplasam, dekupaj sanırım en iyi yöntem olurdu.
Seçtiğim bir kaç tane deseni print ettim ve dekupaj yöntemi ile karoların üzerine yerleştirdim. Dekupaj işlemini her zaman söylüyorum, çok abartmayın gözünüzde. Bir dekupaj tutkalı temin edin yapı marketlerden veya kırtasiyelerden ve baskı için bir desen seçin tamam.  İsterseniz üzerine cilası var ama ben pek tercih etmiyorum, parlak olmasını sağlıyor.
Burada uzun uzun anlatılacak bir yöntem, işlem değil yani. Merak eden zaten araştırıp bakar, youtube devasa bir eğitim-öğretim aracı amacına uyarsanız.
Bu karoların yeni hali.
Ben nihale ve ya dekoratif olarak kullanıyorum, arkadaşlarıma hediye ediyorum.

Bir fikir olur sizlere de umarım.

Sevgiler

Emel





2 yorum:

  1. Değerlendirmek çok güzel. Çok da güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  2. dekupajişi kolay ama bu fikri bulmak güzelmiş, hem seçilen
    desenler harika. bende taşlara yapıyorum bazen dekopaj

    YanıtlaSil