Pazar, Mayıs 19, 2019

GÖKYÜZÜNDEN DENİZE MAVİNİN HER TONU











Gün geçmiyor ki, posta kutuma bir firmanın, x ürünü için reklam yapmamı isteyen bir mail düşmesin.
Reklama karşı değilim.
Emeğe, üretime, yapılan işe, her zaman saygı duyarım.
Burada zaman zaman, arkadaşlarımın el emeklerini, sizlerle paylaşmaktan da asla gocunmam.
Ama, beğenmediğim, asla kullanmayacağım bir ürünün de, tanıtımını, reklamını yapacak kadar ne vakit,  ne de  enerji bende yok.
Lansman daveti, blogger buluşması, sosyal medyadaki dekorasyon bloggerları toplantısı gibi etkinliklere, hep "teşekkür ederek" katılamayacağımı bildirmek kendi tercihim. Zaten tam zamanlı çalışıyorum. Ev-iş dışında, başka meşguliyetlere zaman kalmıyor.  Ama söz konusu, karşılık beklemeden, emek verilerek, üretilen işler olursa bende akan sular duruyor.

Gelelim burada ki meseleye;
 Yasemin benim eski dostum. 
Tamamen doğal kumaşları yine tamamen doğal boyalarla boyayıp, harika runnerler, şallar, elbiseler yapıyor ve bunu yaparken asla, kimyasal, doğaya, insana zararlı maddeler kullanmıyor.
Bu runner ı elime aldığımda, yumuşacık dokusuna, mis kokusu ve kullanışlılığına hayran kaldım. Hemen kullanmak, yaz havası, deniz kokusu evimin her yerine yayılsın istedim ve İstedim ki, sizinde aklınızda bir yerlerde "Yasemin Mirel " yer etsin.
Emeğine ve Gökyüzünden denize
mavini bütün tonlarını evime doldurduğun için çok teşekkür ederim Yasemincim.

Yolun açık olsun.

19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun!






5 yorum: