Pazar, Ocak 20, 2019

DESEN TERAPİSİ 2








Daha önceki postlardan birinde, desenlerin evime kattığı güzelliklerden bahsetmiştim.
Sade, yalın ve düz dekorasyon sevenler, desenlerin sofistike gücü ile evini, kıştan yaza hazırlayabilir, soğuk kış günlerini, baharın habercisi renklerle donatabilir mesela.

Ben bu ara, fena halde desenli duvar kağıtlarına, desenli örtülere, desenli minderlere takmış ve hatta, hatta, bahara doğru odanın bir duvarını duvar kağıdı ile kaplama hazırlıklarına başlamış olabilirim.

Şimdiden söyleyeyim, buraya yazayım, görünce kendimde şaşırmayayım:)

Mutlu başlasın haftanız, devamı nasılsa öyle gider.

Sevgiyle,  

Emel



9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sibel.
      Eski bakırları bulabilirsem, daha fazla mutfağa sokmayı düşünüyorum. Bir eminönü yapmak lazım yakın zamanda.

      Sil
  2. Beyaz çiçeğin güzelliğine hayran kaldım

    YanıtlaSil
  3. O desenli kağıtların güzelliği pıtı pıtı nereye koysan orayı güzelleştirir cinsten emelcim.
    Duvar kağıdı seçimi ve odanın son şeklini merakla takipteyim.
    öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuşum bizde ki duvar kağıtları son derece zevksiz ve fabrikasyon:( İthal gelenler ise gereksiz pahalı.
      "Şu çok güzeldir bir bak", diyen olursa seve seve hemen incelerim ama daha rastlamadım öyle bir markaya.
      Yurt dışına gittiğimde, sıradan bir dekorasyon mağazasında gördüğüm bir rulo duvar kağıdının hem desenine hayran kalmış,hem çok ucuza almıştım. Bir duvara yetmeyebilir ama hiç olmazsa bir sütunu kapatabilir.
      Okulların kapandığı bahar tatilinde, elime inşaat eldivenlerimi giyeceğim yine kısmetse:)

      Sil
  4. ben de sapı tahta olan mutfak gereçleri ile evi donatabilirim.

    YanıtlaSil